اخبار

چرا اسپاتیفای آهنگ ها را به پلی لیست من اضافه می کند؟

اسپاتیفای به شما این امکان را می‌دهد که لیست‌های پخش خود را با توجه به هر حالت و رویدادی ایجاد کنید. بنابراین، زمانی که اسپاتیفای آهنگ‌های تصادفی را به لیست پخش دقیق ویژه شما اضافه می‌کند، چه اقداماتی انجام می‌دهید؟ در این متن، دلایل ممکن و چگونگی رفع این مشکلات آورده شده است.

شما می توانید خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای ارزان و اورجینال تهیه نمایید.

اگر یک لیست پخش دقیق را در اسپاتیفای ایجاد کرده‌اید که با حال و هوای خاصی هماهنگ باشد، پیدا کردن آهنگ‌های به‌ظاهر تصادفی افزوده شده به آن ممکن است جلب حوصله شما را ببرد. آیا کسی دیگر آهنگ‌ها را به لیست پخش شما اضافه کرده است؟ خب، نه تا حدود زیادی. در اینجا دلیل افزودن آهنگ‌های اسپاتیفای به لیست پخش شما و چگونگی جلوگیری از آن توضیح داده شده است.

زمانی که صحبت از ظاهر شدن آهنگ‌های تصادفی در لیست پخش شما می‌شود، فعال بودن پخش خودکار یکی از عوامل مشترک است. چه این پخش خودکار عمداً روشن شده باشد یا به‌طور پیش‌فرض فعال باشد، این ویژگی آهنگ‌های مشابه به آنچه در حال پخش است را پخش می‌کند و ممکن است به افزوده شدن آهنگ‌های اضافی در لیست‌های پخش کمک کند.

اگر کمتر از 15 آهنگ در لیست پخش اسپاتیفای خود دارید، پلتفرم به افزودن آهنگ‌های جدید بر اساس آهنگ‌های قبلی‌ای که اضافه کرده‌اید ادامه می‌دهد تا مفید باشد. همچنین، ویژگی “بهبود” یک گزینه در بالای لیست پخش است که امکان افزودن آهنگ‌هایی مشابه به آهنگ‌های قبلی‌تان را فراهم می‌کند. در حالی که این ویژگی فعال است، اسپاتیفای برای هر آهنگ آهنگ مشابهی را به لیست پخش شما اضافه می‌کند و شما می‌توانید به صورت دستی آنها را اضافه کنید.

گاهی اوقات ممکن است لیست‌های پخش شما آهنگ‌های جدیدی نداشته باشد. گوش دادن به لیست‌های پخشی که توسط اسپاتیفای تنظیم شده است به این معناست که آهنگ‌های جدید ممکن است در هر زمان اضافه شوند و شما نمی‌توانید در مورد آن اقدامی انجام دهید. تنها راه حل این است که به صورت دستی نسخه خود را از لیست پخش با استفاده از آهنگ‌هایی که می‌خواهید بشنوید دوباره ایجاد کنید و مطمئن شوید که ویژگی “Enhance” یا “Autoplay” فعال نیست.

اگر از نسخه رایگان و تبلیغاتی اسپاتیفای استفاده می‌کنید، ممکن است متوجه شوید که پلتفرم آهنگ‌های تصادفی را به لیست‌های پخش شما اضافه می‌کند. در این حالت، به دلیل محدودیت‌های نسخه رایگان، راه‌حل به‌جز ارتقاء به یک حساب پولی کمتر است. با این ارتقاء، انعطاف بیشتری در لیست پخش خود خواهید داشت و توانایی غیرفعال کردن پخش خودکار را خواهید داشت.

برای غیرفعال کردن پخش خودکار با حساب پولی اسپاتیفای:

  1. برنامه اسپاتیفای را باز کنید.
  2. به تنظیمات و پخش خود

نویسنده

modir

دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *