اخبار

آموزش استفاده از اکانت اسپاتیفای رایگان (مبتدی)

آموزش استفاده از اکانت اسپاتیفای رایگان (مبتدی)

اسپاتیفای مانند بسیاری دیگر از سرویس‌های پخش کننده موسیقی به مخاطبین خود در دو حالت رایگان و پرمیوم خدمات ارائه می‌دهد. در حالت رایگان مخاطبین لزومی به پرداخت هزینه برای دریافت امکانات ندارند اما در عوض محدودیت‌های مختلفی برای مخاطبین در این حالت در نظر گرفته می‌شود اما در نسخه پرمیوم کاربران در قبال دریافت امکانات متنوع باید مبالغی را برای خرید اشتراک پرداخت نمایند. در این مقاله ما به صورت قدم به قدم به آموزش استفاده از اکانت اسپاتیفای رایگان خواهیم پرداخت و افراد مبتدی با کمک این نکات می‌توانند به راحتی کار با اپلیکیشن اسپاتیفای را فرا گیرند.

اسپاتیفای چیست؟

در دنیای امروز که تکنولوژی بر روی تمام جوانب اثر گذاشته، نوار کاست‌ها و CD های محبوب گذشته جای خود را به سرویس‌های پخش کننده موسیقی داده‌اند به همین دلیل شاهد رقابت بزرگی در میان این پلتفرم‌ها هستیم که هر کدام امکانات مخصوص خود را داشته و آن‌ها را به رخ رقبا می‌کشانند. لازمه ماندن در این عرصه رقابتی ارائه کردن خدمات متنوع و جدید به مشتریان و جلب رضایت آن‌ها می‌باشد. در میان این سرویس‌ها، اپلیکیشن اسپاتیفای در مدت زمان 14 سال حضور خود توانسته به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کند به گونه‌ای که امروزه به عنوان محبوب‌ترین سرویس پخش کننده استریم موزیک در میان هواداران شناخته می‌شود و در میان لیست بهترین‌ها در دنیا قرار دارد. اسپاتیفای یک پلتفرم در زمینه پخش موزیک است که محتواهای زیادی شامل آهنگ، پادکست و ویدیو را به مخاطبین خود ارائه می‌کند و در حال حاضر بالغ بر 80 میلیون قطعه آهنگ را به میلیون‌ها کاربر فعال خود در سطح دنیا عرضه می‌نماید.

اسپایتفای چیست

انواع اکانت‌ها در اسپاتیفای

اسپاتیفای برای مشترکین خود دو حالت رایگان و پرمیوم را در نظر گرفته که هر کدام از کاربران با توجه به نیاز خود می‌توانند از امکانات این نوع اکانت‌ها استفاده نمایند. در نسخه رایگان محدودیت‌هایی مانند تبلیغات آزار دهنده، محدودیت در رد کردن آهنگ و مواردی از این قبیل وجود دارد و راه حل رفع چنین مشکل‌هایی خرید اشتراک برای دسترسی به اکانت‌های پرمیوم می‌باشد.

مزایای اکانت پرمیوم اسپاتیفای

خرید اشتراک پرمیوم کاربران را از مشکلات متعددی که اکانت‌های رایگان با آن مواجه هستند آسوده خواهد کرد و به علاوه با در اختیار قرار دادن امکانات متنوع تجربه‌ای لذت بخش را از گوش دادن به موسیقی به آن‌ها ارائه خواهد کرد.

  • امکان دانلود آهنگ مورد علاقه و گوش دادن به آن در مواقع آفلاین
  • رفع کامل تبلیغات آزار دهنده و لذت بردن از موسیقی بدون هیچ محدودیتی
  • دسترسی به آرشیو گسترده‌ای از آهنگ‌ها، پادکست و ویدیوها
  • کیفیت بالای پخش موسیقی به نسبت نسخه رایگان
  • عدم هر گونه محدودیت در رد کردن موزیک
  • ایجاد پلی لیست‌های مختلف و استفاده از پلی لیست‌های پیشنهادی توسط برنامه

هزینه خرید اشتراک اسپاتیفای

اسپایتفای برای طرح‌های مختلفی برای کاربران خود در نظر گرفته که با توجه به ویژگی‌های هر پلن قیمت متفاوتی نیز برای خرید اشتراک باید پرداخته شود که عبارت اند از:

Spotify Premium Individual

در طرح انفرادی تنها یک کاربر می‌تواند با استفاده از نام کاربری و رمز عبور به اکانت دسترسی داشته باشد و از امکانات متنوع اسپاتیفای بهره مند شود. هزینه تهیه کردن این اشتراک 9.99 دلار می‌باشد.

Spotify Premium Duo

در طرح دو نفره اسپاتیفای که برای زوجین در نظر گرفته شده است دو نفر می‌توانند از یک نام کاربری و رمز عبور برای وارد شدن به برنامه استفاده نمایند و برای خرید این اشتراک مبلغ 12.99 دلار را پرداخت کنند.

Spotify Premium Family

طرح خانواده اسپاتیفای یک پلن محبوب و ویژه است که به حداکثر تعداد افرادی که می‌توانند از یک حساب کاربری در آن استفاده کنند 6 نفر می‌باشد و در قبال تهیه کردن این اشتراک 14.99 دلار را پرداخت کنند.

Spotify Premium Student

اسپاتیفای یک پلن ویژه و جداگانه برای دانشجویان نیز در نظر گرفته است که در آن افراد با وارد کردن اطلاعات تحصیلی خود می‌توانند تنها با پرداخت 4.99 دلار صاحب اکانت پرمیوم اسپاتیفای شوند. البته این طرح برای دانشجویان ساکن در ایران قابل استفاده نمی‌باشد.

ویژگی های اسپایتفای را بدانید

اکانت‌های رایگان در اسپاتیفای

نسخه رایگان اسپاتیفای برای کاربران به صورت رایگان و بدون پرداخت هر گونه هزینه به راحتی در دسترس می‌باشد و مخاطبین می‌توانند با کمک آموزش استفاده از اسپاتیفای رایگان از امکانات مختص این سبک از اکانت‌ها استفاده نمایند. اما مانند بسیاری دیگری از سرویس‌های استریم موزیک، اسپاتیفای نیز محدودیت‌هایی را برای نسخه رایگان خود در نظر گرفته است.

  • با وجود دسترسی کاربران به محتواهای اسپاتیفای اما در میان پخش موسیقی باید به تبلیغات مختلف نیز گوش دهند.
  • در نسخه رایگان اسپاتیفای کاربران می‌توانند در هر ساعت تنها 6 آهنگ را رد کنند و این مسأله سبب می‌شود که شما ناچار به گوش دادن به موزیک‌هایی شوید که ممکن است مطابق علاقه شما نباشند.
  • اسپاتیفای به کاربران رایگان خود امکان دانلود آهنگ و گوش دادن در حالت آفلاین را نمی‌دهد و تنها می‌توانند در صورت دسترسی به اینترنت از آهنگ‌های این برنامه استفاده نمایند.
  • کیفیت پخش موسیقی در این نسخه 128 کیلو بایت بوده و قابل ارتقا نمی‌باشد.

آموزش ساخت اسپاتیفای رایگان

برای استفاده کردن از برنامه اسپاتیفای باید یک اکانت معتبر را بسازید؛ توجه داشته باشید که داشتن این اکانت برای هر دو نسخه رایگان و پرمیوم ضروری می‌باشد. پس از آموزش استفاده از اسپاتیفای رایگان پس از آن می‌توانید نسبت به ارتقای اکانت خود به حالت پرمیوم و تهیه کردن اشتراک اقدام نمایید. برای طی کردن مراحل ثبت نام و ساخت اکانت به آموزش استفاده از اسپاتیفای رایگان که در ادامه مطرح می‌شود عمل کنید. مهمترین نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که به دلیل فیلتر بودن این برنامه امکان دسترسی مستقیم برای کاربران ساکن ایران وجود ندارد و شما باید برای انجام این کار از نرم افزارهای تغییر دهنده IP استفاده نمایید و پس از آن اقدام به آموزش استفاده از اسپاتیفای رایگان و ساخت اکانت نمایید.

ساخت اکانت در اسپاتیفای کاملاً رایگان بوده و هزینه‌ای را برای کاربران به همراه نخواهد داشت؛ هر چند برای بهره بردن از امکانات این برنامه بدون محدودیت می‌توانید پس از ساخت امکانت با پرداخت هزینه تهیه کردن اشتراک اکانت خود را به حالت پرمیوم در بیاورید اما در ابتدا برای ثبت نام و عضو شدن در آن نیازی به پرداخت هزینه نیست. در بحث آموزش استفاده از اسپاتیفای رایگان لازم است در نظر داشته باشید که برای ساخت اکانت می‌توانید به دو روش اقدام نمایید که در ادامه به صورت جداگانه هر کدام از روش‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرند.

آموزش استفاده از اسپاتیفای رایگان در وب

اگر قصد دارید که از برنامه اسپاتیفای بر روی رایانه خود استفاده نمایید این کار به راحتی تنها با داشتن یک کامپیوتر و دسترسی به اینترنت امکان پذیر خواهد بود. بهره بردن از نکات مطرح شده در آموزش استفاده از اسپاتیفای رایگان به شما کمک می‌کند بدون صرف هزینه به دنیایی از موزیک‌های مورد علاقه‌ی خود دست پیدا کنید. برای انجام دادن این کار وارد سایت رسمی کمپانی اسپاتیفای به آدرس https://www.spotify.com  شوید. دقت کنید که به دلیل فیلترینگ امکان دسترسی مستقیم کاربران ایرانی به این سایت وجود ندارد و لازمه اجرای این کار تغییر IP با استفاده از نرم افزارهای مناسب می‌باشد.

پس از وارد شدن به این سایت بر روی گزینه Sign up در بالای صفحه کلیک نمایید تا وارد قسمت مربوط به ساخت اکانت رایگان در اسپاتیفای شوید. در این قسمت از شما خواسته می‌شود که برای ساخت اکانت یکی از دو روش استفاده از حساب فیسبوک و یا ایمیل معتبر را انتخاب نمایید.

اگر در برنامه فیسبوک حساب کاربری فعالی دارید می‌توانید از آن برای ساخت اکانت اسپاتیفای استفاده نمایید و از این طریق دوستان خود را نیز در پلتفرم اسپاتیفای پیدا کنید. برای این کار روی گزینه Sign up with Facebook کلیک نمایید. با انجام دادن این کار اسپاتیفای از شما درخواست می‌نماید که اجازه دهید از اطلاعات حساب کاربری فیسبوک شما برای اتصال به اسپاتیفای استفاده نماید. در صورت موافقت با این گزینه مبنی بر اتصال اطلاعات اکانت فیسبوک به اسپاتیفای به صفحه دیگری انتقال داده می‌شوید که در آن باید اطلاعات لازم جهت ایجاد حساب کاربری را وارد نمایید. در این صورت شما به راحتی می‌توانید با کمک آموزش استفاده از اسپاتیفای رایگان یک اکانت داشته باشید.

پس از اینکه حساب کاربری خود را از طریق فیسبوک ساختید وارد آن شده و از طریق قسمت تنظیمات یک ایمیل و رمز عبور معتبر را برای اکانت خود تعریف نمایید. این کار به شما کمک می‌کند تا در صورت نیاز بتوانید از طریق این ایمیل و رمز عبور به حساب خود به راحتی دسترسی داشته باشید.

در مطالب بالا درباره آموزش استفاده از اسپاتیفای رایگان و ساخت اکانت با کمک اکانت فیسبوک نکاتی مطرح شد؛ حال اگر حساب کاربری در برنامه فیسبوک ندارید و یا به هر دلیلی می‌خواهید از طریق ایمیل به این برنامه متصل شوید می‌توانید از گزینه دیگری که اسپاتیفای پیش روی شما گذاشته برای ساخت اکانت بهره مند شوید. در این صورت تنها کافی است آدرس یک ایمیل معتبر را به اسپاتیفای دهید و به راحتی یک اکانت رایگان را در آن برای خود داشته باشید.

پس از انتخاب گزینه وارد شدن از طریق ایمیل شما به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که لازم است اطلاعات فردی خود را در فرم مربوطه وارد نمایید؛ در این فرم آدرس ایمیلی معتبر را در کادر بنویسید؛ توجه داشته باشید که این ایمیل باید معتبر و فعال باشد زیرا پس از پایان یافتن مراحل ثبت نام لازم است ایمیتان را تأیید نمایید.

در قسمت بعدی باید اطلاعاتی نظیر رمز عبور، نام، تاریخ تولد به میلادی را وارد کرده و قسمت من ربات نیستم را تیک بزنید. پس از پر کردن فرم و وارد کردن دقیق اطلاعات تنها کافی است کپچا را پر کنید و بر روی گزینه Sign up کلیک نمایید.

پس از انجام دادن این کار یک ایمیل برای شما ارسال می‌شود که لازم است وارد ایمیل خود شده و آن را تأیید نمایید و در صورت انجام دادن دقیق مراحل آموزش استفاده از اسپاتیفای رایگان به راحتی می‌توانید یک حساب کاربری در این برنامه جذاب داشته باشید و از گوش دادن به آهنگ‌های مورد علاقه خود نهایت لذت را ببرید.

آموزش استفاده از اسپاتیفای رایگان در گوشی

از انجایی که گوشی همراه در بیشتر مواقع در دسترس بوده و حمل آن راحت بوده بیشتر افراد ترجیح می‌دهند اکانت اسپاتیفای خود را در این دستگاه داشته باشند. از این رو نیاز به آموزش استفاده از اسپاتیفای رایگان در گوشی هوشمند پیدا می‌کنند؛ اسپاتیفای برای هر دو نوع گوشی‌های با سیستم‌ها عامل‌های اندروید و iOS قابل استفاده می‌باشد.

داشتن اپلیکیشن اسپاتیفای بر روی گوشی‌های اندورید و یا iOS این امکان را فراهم می‌آورد که کاربر در هر جایی بتوانید پلی لیست دلخواهی از آهنگ‌های مورد علاقه خود را به همراه داشته باشد؛ امکان دانلود موسیقی در نسخه پرمیوم سبب می‌شود که در مواقع عدم دسترسی به اینترنت نیز بتوانید از گوش دادن به آهنگ‌های دلخواهتان لذت ببرید. برای ساخت اکانت اسپاتیفای رایگان در گوشی لازم است در قدم اول این برنامه را بر روی تلفن همراه خود دانلود و نصب نمایید.

برای دانلود کردن این برنامه بر روی تلفن همراه خود لازم است از طریق برنامه‌های گوگل پلی و یا اپ استور اقدام نمایید و برنامه اسپاتیفای را دانلود و نصب نمایید. پس از انجام دادن این کار و وارد شدن به برنامه امکان ساخت اکانت از طریق حساب فیسبوک و یا ایمیل برای شما وجود دارد.

در صورتی که حساب کاربری فعالی در فیسبوک داشته باشید می‌توانید با اجازه اتصال اطلاعات آن به اسپاتیفای به راحتی یک اکانت رایگان را در این پلتفرم داشته باشید. به علاوه از این طریق می‌توانید دوستان فیسبوکی خود را در اسپاتیفای نیز پیدا کنید.

اما روش دیگری که برای ساخت اکانت رایگان اسپایتفای می‌توانید استفاده کنید ساخت اکانت به کمک یک ایمیل معتبر می‌باشد. برای انجام دادن این کار آدرس ایمیلی معتبر و فعال را وارد نمایید و سپس در فرم مربوطه اطلاعاتی نظیر رمز عبور، نام، تاریخ تولد به میلادی و جنسیت خود را وارد نمایید. پس از انجام دادن این کار روی گزینه Register کلیک کنید تا اکانت شما به راحتی ساخته شود. برای فعال شدن حساب کاربریتان وارد صندوق ورودی ایمیلی که در ابتدا وارد کرده‌اید بروید و ایمیل ارسال شده از طریق اسپاتیفای را تأیید نمایید. پس از انجام دادن این مراحل اکانت شما در دستگاه تلفن همراهتان ساخته شده و می‌توانید از گوش دادن به آهنگ‌های مورد علاقه خود نهایت لذت را ببرید.

چگونه با اسپاتیفای کار کنیم

نحوه ساخت اکانت در کنسول بازی و ایکس باکس

گوش دادن به آهنگ‌های مورد علاقه در هنگام بازی کردن با پلی استیشن لذت و هیجان آن را دو چندان خواهد کرد که استپاتیفای این امکان را در قابلیت‌های جدید خود افزوده است و پلتفرم آن برای کنسول‌های Ps4 و Ps5 و سری ایکس باکس ایکس و اس و ایکس باکس وان در دسترس می‌باشد. برای انجام دادن این کار تنها کافی است که نرم افزار اسپاتیفای را از طریق فروشگاه‌های PSN یا ایکس باکس استور دانلود نمایید و در ادامه به آموزش استفاده از اسپاتیفای رایگان توجه نمایید.

پس از دانلود و نصب برنامه بر روی پلی استیشن و یا ایکس باکس خود مراحل بیان شده در بالا را به مشابه موارد بالا طی نمایید تا بتوانید اکانت اسپایتفای خود را بر روی این دستگاه‌ها نیز داشته باشید.

اتصال اسپاتیفای به تلویزیون هوشمند

اسپاتیفای با قابلیت استفاده بر روی تلویزیون هوشمند توانست نقاط قوت خود را به رخ رقبا بکشاند و همچنان خود را در صدر جدول محبوب‌ترین سرویس‌های استریم موزیک در میان طرفداران حفظ کند. برنامه اسپاتیفای برای تلویزیون‌های هوشمند با برندهای مختلف از جمله سامسونگ، آمازون فایز، اپل، ال جی، فیلیپس، سونی، اندروید در دسترس می‌باشد. برای انجام این کار کافی است که از طریق فروشگاه تلویزیون خود اقدام به دانلود و نصب این برنامه کنید و سپس مراحل آموزش استفاده از اسپاتیفای رایگان و ساخت اکانت را مطابق مظالب بالا پیش بروید تا بتوانید از موزیک‌های خود با بالاترین کیفیت بر روی صفحه نمایش خود لذت ببرید.

آموزش استفاده از اسپاتیفای رایگان

با وجود تمام محدودیت‌هایی که اکانت‌های رایگان اسپاتیفای برای کاربران خود دارند اما باز هم برخی افراد ترجیح می‌دهند که بدون پرداخت هزینه از این پلتفرم بین المللی و محبوب بهره مند شوند. از این رو استفاده از مطالب آموزش استفاده از اسپاتیفای رایگان می‌تواند به شما کمک کند تا بتوانید از قابلیت‌های نسخه رایگان نهایت استفاده را ببرید و بدون دردسر بتوانید به آن چه که می‌خواهید دست پیدا کنید.

نکات مهم درباره منوی Home

منوی هوم اسپایتفای

برای آموزش استفاده از اسپاتیفای رایگان باید بتوانید با منوهای مختلف و نحوه کار کردن با آن‌ها آشنا شوید؛ اصلی‌ترین منو در اسپاتیفای Home می‌باشد که بخش مهم کار با این اپلیکیشن در این قسمت واقع شده است. در هنگام ساخت اکانت اسپاتیفای به شما لیستی از خواننده‌ها نشان داده می‌شود و از شما خواسته می‌شود هنرمندان مورد علاقه خود را از لیست پیشنهادی انتخاب کنید؛ با انجام این کار در منوی هوم شما مجموعه‌ای از پلی لیست‌ها بر اساس خواننده‌های انتخابی به وجود می‌آید که به احتمال زیاد مطابق با سلیقه شما بوده و می‌توانید از آن‌ها استفاده نمایید. در بخش To get you started پلی لیست‌هایی از آهنگ‌های هنرمندان محبوب شما تهیه شده است که می‌توانید به مراجعه به آن و کلیک بر روی لیست قطعه‌ها آن‌ها را پلی نمایید.

در قسمت Today’s biggest hits در منوی هوم موزیک‌های مشهور که در آن روز منتشر شده‌اند نمایش داده می‌شود تا بتوانید از آهنگ‌های روز و مطرح دنیا مطلع شوید. به علاوه از طریق گزینه  Fresh new music می‌توانید به تازه‌ترین آهنگ‌های منتشر شده در سطح دنیا بهره مند شوید.

در صورتی که در این پلتفرم به تازگی به آهنگ‌هایی گوش داده باشید می‌توانید به لیست آن‌ها در قسمت Recently played در بالای منوی هوم دسترسی پیدا کنید.

در قسمت Try something else به شما این امکان داده می‌شود تا بتوانید به لیستی از انواع سبک‌های مختلف که در این پلتفرم وجود دارد دسترسی داشته باشید و در واقع با سبک‌های جدید از موسیقی علاوه بر سبک‌های مورد علاقه خود آشنایی شوید.

یکی از قسمت‌های جذاب منوی هوم قسمتی به نام Throwback است که در آن مجموعه‌ای از موسیقی‌های کلاسیک و قدیمی که برای دهه‌های گذشته می‌باشند گرد آوری شده‌اند و شما می‌توانید از این طریق این پلی لیست خاطره انگیز را استفاده کنید.

اسپاتیفای لیستی از 50 آهنگ برتر جهان را در قسمت Featured Chart به مشترکین خود ارائه می‌دهد که در آن می‌توانید به پلی لیستی از برترین موسیقی‌های سراسر دنیا گوش دهید.

همانطور که می‌دانید برنامه اسپاتیفای علاوه بر موزیک‌ لیست گسترده‌ای از پادکست‌های مختلف را در خود نیز دارد؛ که می‌توانید به راحتی از طریق گزینه podcasts در منوی هوم به آن دسترسی پیدا کنید و از میلیون‌ها قطعه پادکست با موضوعات متنوع استفاده نمایید.

نکات مهم درباره منوی Search

منوی سرچ اسپاتیفای

به کمک منوی جست و جو کاربر می‌تواند آهنگ‌های مورد علاقه خود را به راحتی پیدا کند؛ به علاوه در صورت نیاز شما می‌توانید از این گزینه برای یافتن خواننده مورد نظر خود اقدام نمایید.

نکات مهم درباره منوی منوی Your library در اسپایتفای

 

از دیگر گزینه‌های کاربردی در آموزش استفاده از اسپاتیفای رایگان فراگرفتن نحوه کار با منوی پرکاربرد و مهم Your library  می‌باشد. این منو برای هر شخص با دیگری متفاوت بوده و کاملاً شخصی سازی شده می‌باشد و هر کاربر بر اساس سلیقه خود می‌تواند به دلخواه آن را مدیریت و کنترل نماید. در این قسمت موزیک‌هایی را که لایک کرده‌اید وجود دارد که می‌توانید در مواقع نیاز به آن‌ها دسترسی پیدا کنید.به علاوه این قسمت شامل پروفایل تمام هنرمندانی است که در ابتدا به عنوان خواننده مورد علاقه خود انتخاب کرده‌اید و می‌توانید با انتخاب هر کدام به لیست آهنگ‌های او دست یابید. علاوه بر این موارد تمام پلی لیست‌هایی که برای خود ساخته‌اید در این منو نمایش داده می‌شود و می‌توانید آن‌ها را مدیریت نمایید.

چگونه در اسپاتیفای پلی لیست بسازیم

در ادامه مجموعه مطالب ارائه شده درباره آموزش استفاده از اسپاتیفای رایگان لازم است یاد بگیرید که چگونه بتوانید در اسپاتیفای برای خود پلی لیست‌های متنوع و شخصی را داشته باشید. ساخت این پلی لیست‌ها می‌تواند به شما کمک کند تا در موقعیت‌های مختلف آهنگ‌های متناسب را به راحتی و بدون نیاز به جست و جو داشته باشید.

برای ساخت پلی لیست کافی است که بر روی صفحه آهنگی که قصد دارید آن را به یک پلی لیست اضافه کنید بروید و گزینه Add to playlist را انتخاب نمایید. با انتخاب کردن این گزینه منویی از تمام پلی لیست‌هایی که شما در اکانت خود دارید برایتان نمایش داده می‌شود؛ با کلیک بر روی هر کدام از پلی لیست‌ها آهنگ مورد نظر به آن جا انتقال داده می‌شود. در صورتی که بخواهید آهنگ را به یک پلی لیست جدید وارد کنید باید روی گزینه new playlist بزنید تا بتوانید یک پلی لیست جدید را بر اساس آن آهنگ بسازید. سپس می‌توانید نام پلی لیست خود را وارد نمایید و با زدن گزینه Create پلی لیست مورد نیاز شما به راحتی ایجاد خواهد شد.

علاوه بر افزودن آهنگ به پلی لیست‌های مورد نظر برای مدیریت کردن آن‌ها اسپاتیفای قابلیت‌های دیگری را نیز در اختیار کاربران خود قرار داده است. با وارد شدن به صفحه پلی لیست و زدن سه نقطه بالا و زدن گزینه Share می‌توناید پلی لیست مورد نظر خود را به اشتراک بگذارید. کاربرد گزینه Invite collaborators برای داشتن یک پلی لیست مشترک با افراد دیگر است. در واقع با دعوت کردن شخص مورد نظر او نیز می‌تواند آهنگ‌های مورد علاقه خود را به این لیست اضافه نماید.

اکانت اسپاتیفای خود را پرمیوم کنید

با توجه به نکات ارائه شده در خصوص آموزش استفاده از اسپاتیفای رایگان شما می‌توانید از امکانات این برنامه جذاب و قدرتمند نهایت استفاده را ببرید؛ اما دسترسی به تمام قابلیت‌های اسپایتفای تنها از طریق پرمیوم کردن اکانت و خرید اشتراک امکان پذیر می‌باشد که در این صورت کاربر می‌تواند بدون هیچ گونه محدودیتی از امکانات مختلف اسپاتیفای بهره مند شود.

برای پرمیوم بدون دردسر خرید اکانت اسپاتیفای پرمیوم را کلیک کنید.

مشترکین پرمیوم می‌توانند به صورت حرفه‌ای از اکانت اسپایتفای خود استفاده کنند و بدون محدودیت پخش آگهی از موسیقی‌های مورد علاقه خود نهایت لذت را ببرند. برای دستیابی به اکانت‌های پرمیوم باید هزینه لازم جهت خرید اشتراک پرداخت شود و از امکاناتی مانند دانلود و استفاده آفلاین از آهنگ‌ها، نداشتن محدودیت در رد کردن موزیک و عدم پخش آگهی استفاده نمایند. به دلیل نیاز به پرداخت هزینه تهیه کردن اشتراک و تحریم‌های کشورمان امکان خرید مستقیم اکانت‌های پرمیوم برای کاربران ساکن در ایران وجود ندارد و برای انجام دادن این کار لازم است افراد به مجموعه‌ها و وب سایت‌های معتبری که به صورت مستقیم از اسپاتیفای این اکانت‌ها را خریداری می‌کنند مراجعه نمایید و با پرداخت هزینه بدون محدودیت از اکانت پرمیوم اسپایتفای خود استفاده نمایید.

نویسنده

admin3

دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *