اخبار

آموزش بازگردانی اکانت غیرفعال اسپاتیفای

آموزش بازگردانی اکانت غیرفعال اسپاتیفای

این روزهای سرویس‌های پخش موسیقی با دقت بیشتری کاربران خود را زیر نظر دارند و نسبت به آن‌ها حساسبت بیشتری نشان می‌دهند؛ علت این ماجرا جلوگیری از ایجاد حساب‌های هک شده و غیرقانونی می‌باشد. اسپاتیفای ممکن است بنابر دلایل مختلفی مانند غیر فعال بودن حساب برای مدت طولانی، استفاده از اپلیکیشن‌های غیر قاننی و مود شده اندرویدی و یا پرداخت‌های غیر قانونی اکانت را از دسترس خارج کرده و به اصطلاح آن را دسیبل کند. این اتفاق ناگوار سبب از دسترس خارج شدن حساب کاربری می‌شود اما در بسیاری از مواقع اکانت‌های دسیبل شده با کمک روش های آموزش بازگردانی اکانت غیرفعال اسپاتیفای قابل حل می‌باشد. در ادامه همراه ما باشید تا به شما نکات لازم در این خصوص را ارائه نماییم.

یک پیشنهاد: می توانید به جای بازگرداندن اکانت یک اکانت جدید پرمیوم به ما بسپارید: خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای

دلایل غیر فعال شدن اکانت اسپاتیفای

قبل از پرداختن به بازگردانی اکانت غیرفعال اسپاتیفای لازم است که علت‌ دسیبل شدن حساب های اسپاتیفای را مورد بررسی قرار دهیم. همانطور که می‌دانید اسپاتیفای یک سرویس پخش کننده مطرح و محبوب در میان طرفداران موسیقی می‌باشد که این پلتفرم در سطح بین المللی به کاربران خود اجازه می‌دهد که به راحتی بتوانند حساب کاربری خود را داشته باشند. اکانت‌های اسپاتیفای در دو حالت نسخه رایگان و پرمیوم در دسترس می‌باشند که در حالت رایگان مشترک بدون پرداخت هزینه می‌تواند از امکانات در نظر گرفته شده برای این نوع حساب‌ها استفاده کند. محدودیت زیاد اکانت‌های رایگان و پخش تبلیغات آزار دهنده سبب می‌شود که مشترکین بیشتر به سمت داشتن حساب‌های پرمیوم متمایل شوند. در این سبک از اکانت‌ها مشترک با پرداخت هزینه مشخص می‌تواند بدون هیچ گونه محدودیت از امکانات بی نظیر اسپاتیفای بهره مند شود. اکانت‌های ساخته شده در اسپاتیفای ممکن است به دلایلی که در ادامه مطرح می‌شود غیر فعال شود و نیاز به بازگردانی اکانت غیرفعال اسپاتیفای داشته باشند.

دلایل غیر فعال شدن اکانت اسپایتفای

تراکنش‌های غیر مجاز

همانطور که در بالا نیز ذکر شد برای دسترسی به اکانت‌های پرمیوم لازم است مبالغی پرداخت شود که در صورتی که این پرداخت با استفاده از کارت اعتباری دیگری که به نام صاحب حساب نباشد انجام گرفته باشد اسپاتیفای این مسأله را تقلب در نظر گرفته و ممکن است حساب شما را غیر فعال کند. در این شرایط در صورتی که آدرس ایمیل وارد شده نیز توسط دستگاهی مسدود شده وارد شده باشد وضعیت بدتر می‌شود. بنابراین در هنگام خرید اشتراک‌های پرمیوم اسپاتیفای نهایت دقت خود را به کار گیرید تا دچار چنین مشکلاتی نشوید.

استفاده نکردن از اکانت

یکی دیگر از دلایلی که ممکن است سبب شود اسپاتیفای تصمیم به غیر فعال کردن اکانت بگیرد؛ استفاده نکردن از حساب کاربری برای مدت طولانی می‌باشد. بنابراین در صورتی که برای مدت زمان طولانی وارد اکانت اسپایتفای خود نشوید و در آن فعالیت نداشته باشید ممکن است توسط اسپاتیفای حساب شما دسیبل شود.

نام کاربری نامناسب

در صورتی که به دنبال بازگردانی اکانت غیرفعال اسپاتیفای هستید بنابراین به احتمال زیاد اسپاتیفای به دلایل مختلف حساب شما را غیر فعال کرده است که استفاده از نام کاربری و یا نام پلی لیست نامناسب ممکن است از جمله این مسائل باشد.

گزارش و ریپورت

یکی دیگر از دلایلی که ممکن است سبب شود یک اکانت به حالت دسیبل در بیاید ارسال گزارش از طرف کاربران دیگر برای این حساب کاربری می‌باشد. در صورتی که تعداد گزارش‌های ارسال شده برای اسپاتیفای بیش از حد مجاز باشد به احتمال زیاد اکانت مورد نظر غیر فعال می‌شود.

فالوور جعلی

در صورتی که از برنامه‌هایی مانند کیت های فالوور جعلی و یا ربات‌های پخش موسیقی برای افزایش محبوبیت اکانت خود استفاده نمایید ممکن است اسپاتیفای پس حساب شما را غیر فعال نماید.

نحوه بازگردانی اکانت غیر فعال شده اسپاتیفای

بنابر دلایل متعدد ممکن است یک حساب کاربری توسط اسپاتیفای غیر فعال شده و به حالت دسیبل درآورده شود در این صورت استفاده از روش‌های بازگردانی اکانت غیرفعال اسپاتیفای می‌تواند به شما کمک کند تا بتوانید اکانت خود را فعال نمایید

مراحل بازگردانی اکانت غیر فعال شده اسپاتیفای

گام اول از بازگردانی اکانت غیرفعال اسپاتیفای

در مرحله اول از بازگردانی اکانت غیرفعال اسپاتیفای لازم است به وب سایت پشتیبانی اسپاتیفای وارد شوید. پس از وارد شدن به صفحه مورد نظر روی گزینه Account کلیک نمایید. سپس گزینه other را انتخاب کنید و پس از آن وارد قسمت Disabled Accounts شوید.

گام دوم از بازگردانی اکانت غیرفعال اسپاتیفای

پس از وارد شدن به قسمت اکانت‌های دسیبل شده در سایت پشتیبانی اسپاتیفای حال در صفحه مورد نظر به پایین اسکرول کنید و وارد قسمت I still need help شوید. در قسمت بعدی روی Start Chat کلیک کنید تا بتوانید شروع به چت کردن با پشتیبانی اسپاتیفای کنید.

گام سوم از بازگردانی اکانت غیرفعال اسپاتیفای

با وارد شدن به این قسمت باید متن مناسبی را با توجه به علت غیر فعال شدن حساب کاربری برای پشتیبانی ارسال نمایید. در این مرحله شما باید با توجه به ایمیلی که از طرف اسپاتیفای دریافت نموده‌اید علت غیر فعال شدن اکانت خود را متوجه شوید و ادامه مراحل بازگردانی اکانت غیرفعال اسپاتیفای با توجه به آن مسأله طی نمایید.

همانطور که در بالا نیز مطرح شد یک اکانت در اسپاتیفای ممکن است به دلایل متعدد دسیبل شود که با توجه به علت غیر فعال شدن اکانت اسپاتیفای شما باید متن گفت و گوی خود را با پشتیبانی تنظیم نمایید.

اگر متوجه شدید که اکانت شما به دلیل عدم استفاده در طولانی مدت به حالت غیر فعال درآورده شده است می‌توانید در قسمت چت با پشتیبانی اسپاتیفای از متن زیر استفاده نمایید.

Hi Dear Support

My account has been deleted due to not using Spotify for a long time. But I want to premium my account again and use it. Please activate my account

پس از ارسال کردن این متن اطلاعات ایمیل خود را نیز وارد نمایید. پشتیبانی اسپاتیفای پس از چند بار پرسش و پاسخ درباره مسائل مربوط به اکانت شما آن را از حالت غیر فعال خارج می‌کند.

اما در صورتی که حساب کاربری شما به دلیل استفاده از اپلیکیشن‌های غیر مجاز به حالت دسیبل در آمده است می‌توانید در قسمت مربوطه متن زیر را برای پشتیبانی اسپاتیفای ارسال نمایید.

Hi Dear Support

I did not know that using this application will deactivate the account. Now I will use the official application. Please activate my account

در ادامه این متن آدرس ایمیل خود را نیز وارد نمایید تا پشتیبانی پس از دریافت آن و بررسی درخواست شما مبنی بر فعال نمودن حساب از شما چند سؤال دیگر بپرسد. پس از پاسخ دادن به سؤالات حساب شما فعال خواهد شد.

مورد دیگری که ممکن است سبب دسیبل شدن اکانت شما شده باشد استفاده از تراکنش‌های غیر مجاز می‌باشد که در این صورت برای بازگردانی اکانت غیرفعال اسپاتیفای می‌توانید برای پشتیبانی متن زیر را ارسال نمایید.

Hi Dear Support

My account been disabled because of chargebacks. I don’t have any info from my payment but it was completely legal, I don’t want my  premium. I just want my account back because its so old account and this is first time it happened. Please do something so I can get my account back

This is my account mail and password

در این قسمت آدرس ایمیل خود را وارد نمایید.

پس از طی کردن این مراحل به احتمال زیاد پشتیبانی از شما درباره اطلاعات کارت اعتباریتان سؤالاتی بپرسد که می‌توانید از متن زیر برای پاسخ به آن استفاده نمایید.

Please give me a solution. Its wasn’t in my control

You can check all my payments they were always legal

Unfortunately, I just have the mail of Spotify receipt of last payment

در ادامه این پرسش و پاسخ‌ها پشتیبانی از شما عکسی از آخرین تراکنش صورت گرفته توسط کارتتان را درخواست می‌کند که می‌توانید آن را در ایمیل‌های خود پیدا کنید. پس از ارسال عکس نیز از متن زیر می‌توانید استفاده نمایید.

This is my last receipt

بازگرادانی اکانت دسیبل شده SPOTIFY

بازگردانی اکانت غیرفعال اسپاتیفای

همانطور که در بالا نیز اشاره شد به دلایلی مانند استفاده نکردن از حساب در طولانی مدت، استفاده از اپلیکیشن‌های غیر قانونی و تراکنش‌های  غیر مجاز می‌تواند از جمله دلایلی باشد که سبب دسیبل شدن حساب کاربری افراد شود. در صورتی که هر کدام از این مسائل برای اکانت شما اتفاق بیافتد و دلایلی برای توجیه کردن آن داشته باشید می‌توانید نسبت به بازگردانی اکانت غیرفعال اسپاتیفای اقدام نمایید. در این صورت شما باید وارد صفحه چت با پشتیبانی اسپاتیفای شوید و با کمک پرسش و پاسخ صورت گرفته می‌توانید اکانت خود را فعال نمایید. البته توجه داشته باشید که تمام مراحل ارائه شده در بالا را به صورت صحیح و کامل انجام دهید.

نویسنده

admin3

دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *