اخبار

دانلود از اسپاتیفای کامپیوتر و گوشی

دانلود از اسپاتیفای کامپیوتر و گوشی

اسپاتیفای یک پلتفرم پخش موزیک آنلاین و آفلاین می‌باشد که محتوای گسترده‌ای از آهنگ، پادکست و ویدیوهای مختلف را در اختیار مشترکین خود قرار می‌دهد. بعد از خرید اکانت اسپاتیفای دانلود کردن آهنگ از اسپاتیفای سبب می‌شود که شما بتوانید حتی در مواقع عدم دسترسی به اینترنت از گوش دادن به موسیقی لذت ببرید؛ به علاوه این کار میزان حجم دیتای مصرفی شما را کاهش خواهد داد؛ بنابراین اگر به دنبال روش های دانلود از اسپاتیفای هستید این مطلب را از دست ندهید.

اسپاتیفای ابر قدرت دنیا موزیک

اسپاتیفای با سابقه حضور 14 ساله خود در حوزه پخش موسیقی توانسته قابلیت‌های زیادی را به کاربران خود ارائه کند و همین مسأله سبب شده است که امروز بتواند در دنیای رقابتی خودی نشان دهد و به عنوان یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های استریم موزیک شناخته شود. دسترسی به حجم عظیمی از محتواهای صوتی، آهنگ و پادکست تنها گوشه‌ای از خدماتی است که این برنامه برای کاربران خود در نظر گرفته است. اسپاتیفای به راحتی و بدون نیاز به پرداخت هزینه بر روی دستگاه‌هایی مانند تلفن و رایانه قابل نصب بوده و سیستم عامل‌های اندروید، ویندوز، مک و iOS را به خوبی پشتیبانی می‌کند. امکان ساخت پلی لیست شخصی سازی شده و مدیریت آن، ایجاد پلی لیست مشترک با سایر کاربران، استفاده از موسیقی با بالاترین کیفیت، شبکه اجتماعی قوی و ایجاد ارتباط با دوستان مجازی و قابلیت دانلود و پخش افلاین موسیقی از جمله مواردی است که علت میزان محبوبیت این پلتفرم را به خوبی نمایان می‌کند.

با دانلود از اسپاتیفای آفلاین گوش دهید

همانطور که در بالا نیز اشاره شد یکی از خصوصیات مورد توجه کاربران قابلیت دانلود آهنگ مورد علاقه از این برنامه می‌باشد؛ دانلود کردن آهنگ سبب می‌شود که شما برای مواقعی که به اینترنت دسترسی ندارید بتوانید پلی لیست جذاب خود را داشته باشید و از گوش دادن به موزیک دلخواهتان لذت ببرید. به علاوه از آن جایی که استریم کردن آهنگ‌ها در اسپاتیفای سبب صرف حجم اینترنت می‌شود، دانلود کردن آهنگ روش مناسبی برای کاهش مصرف دیتا می‌باشد؛ به خصوص در صورتی که یک آهنگ را بخواهید به صورت مداوم و چندین بار گوش دهید این روش بسیار به صرفه‌تر خواهد بود.

روش های دانلود از اسپاتیفای

روش های دانلود از اسپاتیفای

کاربران در اسپاتیفای بر حسب نیاز و انتخاب خود می‌توانند جز مشترکین رایگان و پرمیوم این برنامه باشند؛ اسپاتیفای مانند بسیاری از سرویس‌های اشتراکی دیگر برای مشترکین رایگان محدودیت‌هایی در نظر گرفته است که یکی از مهمترین آن‌ها عدم امکان دانلود آهنگ می‌باشد. اما مخاطبین پرمیوم اسپاتیفای به راحتی می‌توانند پلی لیست‌های مورد علاقه خود را دانلود کرده و در دستگاه مورد نظرشان داشته باشند. ما در ادامه به شما روش های دانلود از اسپاتیفای را برای هر دو حالت آموزش خواهیم داد.

دانلود از اسپاتیفای با اکانت پرمیوم

در صورتی که بخواهید بدون محدودیت موسیقی‌های مورد علاقه خود را از اسپاتیفای دانلود نمایید باید اکانت خود را به پرمیوم ارتقا دهید؛ مقدار مبلغ مورد نیاز برای خرید اشتراک پرمیوم هر نفر 9.99 دلار می‌باشد. توجه داشته باشید که برای دریافت اورجینال آهنگ‌ها به صورت مستقیم از Spotify لازم است به وای فای وصل باشد؛ در صورت اتصال به داده گوشی ممکن است که دانلود به صورت ناقص انجام گیرد. روش های دانلود از اسپاتیفای با توجه به نوع دستگاه متفاوت است.

روش های دانلود از اسپاتیفای برای اندورید

در صورتی که نرم افزار اسپاتیفای را بر روی گوشی همراه خود دارید آن را باز کنید و با وارد کردن اطلاعات وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این برنامه را ندارید به راحتی از طریق پلی استور آن را دانلود کرده و با وارد کردن یک ایمیل معتبر و رمز عبور صاحب اکانت شوید.

مراحل دانلود آهنگ از اسپایتفای

پس از ورود به برنامه از قسمت پایین روی گزینه Your Library کلیک کنید.

حال بر روی Playlists بزنید تا بتوانید وارد لیست پخش‌های حساب کاربری خود شوید.

دانلود پلی لیست از اسپایتفای

اگر قصد دارید یکی از پلی لیست‌های خود را دانلود کنید پلی لیست مربوطه را انتخاب نمایید اما اگر قصد دانلود کردن آلبوم موسیقی را دارید از قسمت Albums وارد آلبوم مورد نظرتان شوید.

پس از انجام دادن این کار بر روی گزینه  Download ضربه بزنید؛ پس از سبز شدن این گزینه پلی لیست و یا آلبوم انتخابی شده شروع به دانلود کردن می‌شود. از آن جایی که اسپاتیفای امکان دانلود تک آهنگ را به کاربران در تلفن همراه نمی‌دهد پس از دانلود شدن هر آهنگ در پلی لیست یک فلش در سمت راست ظاهر خواهد شد.

دانلود از اسپایتفای

پس از اتمام دانلود‌ها حال برای گوش دادن به موسیقی‌ها در حالت آفلاین وارد برنامه اسپاتیفای شوید و سپس گزینه Library را انتخاب کرده و به قسمتی که موسیقی‌های خود را در آن قرار داده‌اید بروید و بر روی آهنگ مورد نظرتان کلیک کنید تا بدون نیاز به اینترنت و در حالت آفلاین شروع به پخش شدن کند.

روش های دانلود از اسپاتیفای برای آیفون

برای دانلود کردن آهنگ از اسپاتیفای در نسخه آیفون وارد برنامه شده و حساب کاربری خود را با ایمیل و رمز عبورتان باز نمایید. از قسمت Playlist لیست پخش و یا آلبوم مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

بر روی گزینه Download کلیک کنید تا به رنگ سبز درآید و دانلود کردن فایل انتخاب شده شروع شود.

برای گوش دادن در حالت آفلاین وارد تنظیمات برنامه شوید و گزینه Offline را فعال کنید. سپس پلی لیست دانلود شده را باز کنید و از گوش دادن به موسیقی دلخواهتان لذت ببرید.

روش های دانلود از اسپاتیفای با کامپیوتر

برای به کار بردن روش های دانلود از اسپاتیفای از کامپیوتر قبل از هر کاری لازم است اکانت خود را به حالت پرمیوم ارتقا دهید. وارد نرم افزار اسپاتیفای شده و حساب کاربری خود را باز کنید.

در منوی ظاهر شده در قسمت چپ گزینه Playlist را انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که در دکستاپ امکان دانلود آلبوم برای کاربران وجود ندارد.

پلی لیست مورد نظر خود را انتخاب نمایید و سپس بر روی Download ضربه بزنید تا به رنگ سبز درآید.

پس از اتمام کار برای پخش آفلاین به لیست دانلود شده بروید تا بدون نیاز به اینترنت شروع به پخش شدن کند.

روش های دانلود از اسپاتیفای رایگان

روش‌های مطرح شده در بالا مناسب برای زمانی است که اکانت مورد نظر به حالت پرمیوم ارتقا پیدا کرده باشد؛ اما در ادامه به شما روش های دانلود از اسپاتیفای به صورت رایگان را آموزش خواهیم داد که بدون پرداخت هزینه و نیاز به خرید اشتراک می‌توانید آهنگ‌های مورد نظر خود را دانلود کرده و در حالت آفلاین گوش دهید.

دانلود با ربات تلگرام

در صورتی که از اپلیکیشن تلگرام بر استفاده می‌کنید به راحتی می‌توانید به کمک ربات‌های مناسب به عنوان روش های دانلود از اسپاتیفای استفاده نمایید؛ این ربات‌ها برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS قابل اجرا می‌باشد. برای شروع کار در قسمت سرچ تلگرام ربات  Spotify-Downloader-File-Bot و یا @SpotifySaveBot را وارد نمایید. پس از پیدا کردن ربات مورد نظر روی گزینه Start کلیک کنید. لینک آهنگ مورد نظر خود را در قسمت مربوطه وارد نمایید تا پس از گذشت چند لحظه ربات شروع به دانلود کردن آهنگ برای شما کند. شما می‌توانید به راحتی از این طریق بدون صرف هزینه به آهنگ مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید و در مواقع آفلاین گوش دهید.

برای دسترسی به لینک آهنگ مورد نظر در برنامه اسپاتیفای کافی است که موزیک را در برنامه باز کنید و با کلیک بر روی سه نقطه بالای آهنگ از منوی ظاهر شده لینک آهنگ را در حافظه دستگاه خود کپی نمایید و سپس در داخل ربات آن را Paste نمایید.

استفاده از نرم افزار Audials tunebite

در ادامه معرفی روش های دانلود از اسپاتیفای این نرم افزار که مناسب برای سیستم عامل ویندوز می‌باشد گزینه مناسبی برای انجام دادن این کار است. این پلتفرم به شما کمک می‌کند که از اکثر سرویس‌های ارائه دهنده موزیک و خصوصاً اسپاتیفای آهنگ مورد نظر خود را دانلود نمایید و با استفاده از این برنامه دیگر نیازی به پرمیوم بودن اکانت جهت دانلود آهنگ و گوش دادن به صورت آفلاین وجود ندارد.

استفاده از نرم افزار Allavsoft

این نرم افزار در نوع خود یکی از بهترین موارد برای دانلود محتوا می‌باشد که برای ویندوز و مک قابل استفاده است. Allavsoft به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید لیست پخش و آلبوم اسپاتیفای خود را مستقیماً دانلود نمایید. پس از نصب کردن برنامه بر روی کامپیوتر خود می‌توانید لینک آهنگ و یا لیست مد نظر خود را کپی کنید و برنامه را راه اندازی نمایید پس از آن این نرم افزار به صورت خودکار لینک را جایگزاری می‌کند و برای شروع کار تنها کافی است که بر روی گزینه Download کلیک نمایید.

نرم افزار Digi DNA imazing

از دیگر برنامه‌های کاربردی برای دانلود موزیک از برنامه اسپاتیفای Digi DNA imazing می‌باشد که به راحتی امکان دانلود آهنگ‌های اسپاتیفای را به کاربر می‌دهد. با استفاده از این برنامه شما می‌توانید پلی لیست دلخواه خود را در حافظه گوشیتان ذخیره کرده و به صورت آفلاین گوش دهید.

وب سایت Spotify downloader

از دیگر روش های دانلود از اسپاتیفای کمک گرفتن از وب سایت Spotify downloader می‌باشد که به شما کمک می‌کند به آهنگ مورد نظر خود در اسپاتیفای دست پیدا کنید و در دستگاهتان ذخیره کنید. کافی است که وارد این سایت شده و در قسمت جست و جو لینک آهنگ کپی شده Paste نمایید و سپس روی گزینه Download را بزنید. پس از مدتی مشخصات کلی آهنگ مورد نظر خود را در این صفحه مشاهده خواهید نمود که برای دریافت آهنگ لازم است که روی گزینه Generate download link کلیک نمایید.

نرم افزار TuneFab Spotify music converter

این برنامه یکی دیگر از اپلیکیشن‌هایی است که برای دانلود موزیک از اسپاتیفای مورد استفاده قرار می‌گیرد که از جمله نرم افزاری دسکتاپ برای انجام این کار است. این پلتفرم امکان دانلود موسیقی با فرمت‌های مختلف را در اختیار شما قرار داده و به علاوه امکان دانلود پلی لیست‌ها و آلبوم‌ها به صورت گروهی نیز وجود دارد.

اپلیکیشن HitPaw video converter

استفاده از نرم افزار HitPaw نیز یکی دیگر از راه های دانلود از اسپاتیفای است که موزیک مورد نظر شما را به راحتی در اختیارتان قرار می‌دهد. این برنامه بیش از 300 فرمت را پشتیبانی کرده و امکان دانلود آهنگ با حفظ کیفیت را دارد. برای انجام دادن دانلود کافی است که بر روی گزینه Add Files کلیک نمایید و سپس گزینه Spotify Music انتخاب کنید تا بتوانید به لیست آهنگ‌های دلخواهتان دست یابید.

استفاده از برنامه TunesKit Spotify music converter

استفاده از نرم افزار TunesKit یکی دیگر از روش های دانلود از اسپاتیفای می‌باشد که برای مک و ویندوز قابل پیاده سازی است. رابط کاربری ساده این برنامه سبب می‌شود که بتوانید بدون مشکل کار خود را انجام دهید؛ کافی است که لینک آهنگ مورد نظر خود را در کادر بالای صفحه Paste نمایید و سپس گزینه  Convert را انتخاب نمایید. در این برنامه علاوه بر دانلود تک آهنگ امکان دانلود پلی لیست و همچنین آلبوم نیز برای شما وجود دارد.

نویسنده

admin3

دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *