اخبار

آموزش بازگردانی اکانت غیر فعال اسپاتیفای ( دیسیبل شده)

آموزش کامل بازگردانی اکانت غیر فعال اسپاتیفای

اسپاتیفای از برنامه های کاربردی جستجو و پخش موزیک است که کم کم در حال تبدیل شدن به یک نرم افزار محبوب برای ایرانی ها نیز هست. اپلیکیشن اسپاتیفای یک سری قوانینی دارد که نباید توسط کاربران نقض شوند، در غیر اینصورت می‌تواند اکانت کاربر خاطی را غیر فعال کند. دلیل غیر فعال ( دیسیبل) شدن اکانت اسپاتیفای، ممکن است متفاوت باشد ولی اگر اکانت شما هم غیر فعال شده است، اصلا نگران نباشید چون ما با آموزش بازگردانی اکانت غیر فعال اسپاتیفای در خدمت شما هستیم و می‌خواهیم به شما کمک کنیم تا به سادگی هر چه تمام تر، اکانت خود را دوباره بازیابی نمایید.

قبل از هر چیزی، باید بدانید که اکانت اسپاتیفای به چه دلیل غیر فعال شده است. با دانستن دلیل دیسیبل شدن اکانت اسپاتیفای، مسیر برای حل مشکل و بازگردانی اکانت غیر فعال اسپاتیفای هموار تر خواهد بود.

اما از دلایل رایج غیر فعال شدن (دیسیبل شدن) اکانت اسپاتیفای می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • خیلی وقت است که از اسپاتیفای استفاده نمی‌کنید!

اپلیکیشن اسپاتیفای یک برنامه با سرورهای گسترده است و برای ارائه خدمات به همه باید سرورهایش را در بالاترین سطح نگه دارد. وجود اکانت هایی که فعال نیستند، فقط فضای سرور را اشغال می‌کنند و هیچ سودی برای توسعه دهنده ندارند، بنابراین اگر شما هم مدت زمان زیادی از اپلیکیشن اسپاتیفای استفاده نکنید، اکانت شما به تشخیص توسعه دهنده، غیر فعال خواهد شد.

  • از قوانین موجود اسپاتیفای تخطی کرده اید!

هر اپلیکیشنی برای خود یک سری قوانینی دارد که توقع دارد کاربران در هنگام استفاده، آنها را رعایت نمایند. اپلیکیشن ها در ابتدا، یک منشور را به کاربران نمایش می‌دهند و از آنها می‌خواهند با موافقت کردن با آن، قوانین را بپذیرند که معمولا افراد زیادی بدون اینکه آن را مطالعه کنند، دکمه موافقت را می‌زنند. اسپاتیفای هم در شرح قوانین خود، بیان می‌دارد که با افرادی که فعالیت غیر مجاز یا خارج از عرف داشته باشند، برخورد خواهد کرد و اکانت آنها به صورت موقت از دسترس خارج خواهد شد. موارد مختلفی می‌توانند در زمره تخلفات کاربران اسپاتیفای قرار بگیرد، اما رایج ترین آنها، تلاش برای خرید اکانت پرمیوم از سایت های غیر مجاز است. توسعه دهندگان با متوجه شدن این موضوع، اکانت شما را دیسیبل خواهند کرد.

در هر صورت اگر اکانت شما توسط اسپاتیفای غیر فعال شود، در ایمیل با ذکر دلیل، به شما اطلاع رسانی خواهد شد.

روش بازگردانی اکانت غیر فعال اسپاتیفای در اندروید و آیفون؛

حالا به هر دلیلی که اکانت اسپاتیفای شما غیر فعال شده باشد، باید راه چاره ای اندیشید و این مشکل را برطرف کرد. برای بازگردانی اکانت غیر فعال اسپاتیفای، کار سختی ندارید، فقط باید بدانید از چه طریقی و چگونه اقدام کنید که ما آن را به صورت ساده سازی شده، بیان خواهیم کرد.

طبیعتا طی کردن این مسیر از درون اپلیکیشن امکان پذیر نیست و باید به پشتیبانی سایت اسپاتیفای برویم:

  • ابتدا وارد درگاه پشتیبانی اسپاتیفای شوید که از این لینک قابل دسترسی است.

 

  • گزینه “Account” را بزنید.

  • حالا از بین لیستی از گزینه ها، گزینه “Other” را بزنید.

  • در این بخش گزینه ” Disabled Accounts” را لمس کنید.

  • حالا صفحه را تا انتها اسکرول کنید. یک دکمه سبز رنگ با عنوان ” i still need help” وجود دارد که باید آن را بزنید.

  • در ادامه اسپاتیفای می‌گوید آیا نیاز به چت کردن برای حل مشکل دارید؟ ما باید گزینه “Start Chat” را بزنیم که به معنی شروع چت با پشتیبانی است.

  • حالا باید در این قسمت، دلیل غیر فعال شدن اکانت اسپاتیفای ( برایتان ایمیل شده است) را توضیح دهید و همچنین اطلاعات ایمیل خود را هم وارد کنید و از آنها بخواهید برای بازگردانی اکانت غیر فعال شده، با شما همکاری کنند. این متن باید کاملا انگلیسی باشد.

 

  • در صورتی که دلیل دیسیبل شدن اکانت اسپاتیفای شما تراکنش غیر مجاز باشد، باید رسید اکانت خود ( که توسط اسپاتیفای برایتان ایمیل شده است) را نیز در چت بفرستید که حاوی اطلاعات کارت و تاریخ تراکنش است.

بعد از این، اسپاتیفای درخواست شما را بررسی کرده و به شما پاسخ خواهد داد. حالا باید منتظر فعال شدن اکانت خود باشید. به همین راحتی!

ما سعی کردیم در این مطلب آموزش بازگردانی اکانت غیر فعال اسپاتیفای را برای شما قرار دهیم و امیدواریم توانسته باشیم در این موضوع به شما کمک کنیم. اگر پس از طی کردن مراحل بالا به هر دلیل موفق به بازگردانی اکانت خود نشدید، از پشتیبانی ما یعنی ” سایت خرید اکانت اسپاتیفای” کمک بخواهید.  ما در کوتاه ترین زمان، مشکلتان را برطرف خواهیم کرد.

نویسنده

admin3

دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *