اخبار

آموزش تغییر رمز اکانت اسپاتیفای و ریست پسورد

آموزش تغییر رمز اسپاتیفای به صورت کامل

برنامه جستجو و پخش موزیک اسپاتیفای، برای استفاده کاربران از قابلیت های اپلیکیشن، آنها را به ساخت اکانت محدود می‌کند. بنابراین هر شخصی که بخواهد از اسپاتیفای استفاده کند ( چه در زمان محدود و چه برای همیشه) باید در اسپاتیفای اکانت بسازد و برای اکانت خود رمز عبور قوی و قابل یادآوری بسازد. حالا بعضی از افراد هستند که به هر دلیلی میخواهند پسورد اسپاتیفای خود را تغییر دهند و یک رمز عبور جدید قرار دهند. با توجه به اینکه این قابلیت درون اپلیکیشن اسپاتیفای تعبیه نشده است، ما آموزش تغییر رمز اکانت اسپاتیفای را برای شما قرار داده ایم. پس با ما همراه باشید تا بتوانید به صورت کامل، ریست پسورد اکانت اسپاتیفای را یاد بگیرید.

کار کردن با اپلیکیشن اسپاتیفای سخت نیست، اما برخی از اقداماتی که می‌خواهید درون آن انجام دهید، برای بار اول نیاز به آموزش دارند، مثل همین تغییر رمز اکانت اسپاتیفای که بسیاری از کاربران نمی‌دانند چگونه انجام می‌شود. اگر رمز عبور خود را به دلایلی مانند امنیتی یا اینکه برای فراموشی سخت است یا اینکه اصلا آن را دوست ندارید میخواهید تغییر دهید و یا اینکه اگر رمز عبور خود را فراموش کرده اید و می‌خواهید رمز اکانت اسپاتیفای را بازیابی کنید، راهی ندارید جز اینکه از مسیر آموزش ریست پسورد اکانت اسپاتیفای در این مقاله پیش بروید.

شما می توانید برای تهیه اکانت پرمیوم اسپاتیفای اینجا کلیک کنید: خرید اکانت اسپاتیفای

آموزش تغییر رمز اکانت اسپاتیفای و ریست آن در اندروید و آیفون!

ما سعی کردیم که این آموزش ساده باشد و تمامی افراد با هر سطح درک و دانشی بتوانند اقدام به تغییر پسورد اکانت اسپاتیفای خود کنند. در همین ابتدا بگوییم که برای تغییر رمز عبور در اسپاتیفای، نمی‌توانید از بستر اپلیکیشن اقدام کنید و باید وارد سایت اسپاتیفای شوید و از آنجا در اکانت خود لاگین کنید و رمز عبور را تغییر دهید. البته ورود به اکانت، افرادی را شامل می‌شود که رمز عبور قبلی خود را به خاطر دارند و میخواهند آن را تغییر دهند، ولی افرادی که رمز عبور خود را فراموش کرده اند، باید در همین بخش و قبل از ورود گزینه فراموشی رمز عبور را بزنند و بقیه ماجرا.

برای تغییر و ریست پسورد اکانت اسپاتیفای در گوشی اندروید و آیفون، در صورت به خاطر داشتن رمز عبور قبلی، فقط کافی است مراحل زیر را دنبال فرمایید:

  • به سایت اسپاتیفای مراجعه کنید؛

در اولین مرحله، مرورگر خود را باز کنید و آدرس اکانت اسپاتیفای را به نشانی “Spotify.com/account” وارد نمایید تا به صفحه آن منتقل شوید. اگر آدرس را وارد کردید و با ارور 403 مواجه شدید، این به معنی آن است که باید از فیلتر شکن استفاده کنید. می‌توانید از نرم افزار شکن برای تغییر دی ان اس هم استفاده نمایید. بعد از دانلود برنامه شکن، آن را اجرا کنید و بعد از فعال شدن، مجددا وارد اکانت اسپاتیفای در مرورگر خود شوید.

  • از منو، صفحه لاگین را انتخاب کنید؛

بعد از باز شدن آدرس اکانت اسپاتیفای، یک منوی سه خط ( به آن منوی همبرگری گفته می‌شود) نمایان می‌شود. با لمس کردن آن یک منو باز می‌شود و در میان گزینه ها “Log in” را انتخاب کنید تا به صفحه لاگین منتقل شوید.

  • به اکانت خود وارد شوید؛

با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور قبلی خود، وارد اکانت اسپاتیفای خواهید شد. محیط آن چیزی شبیه به محیط اپلیکیشن اسپاتیفای خواهد بود.

  • وارد تنظیمات اسپاتیفای شوید؛

بعد از اینکه در اکانت خود لاگین کردید، حالا برای تغییر رمز اکانت اسپاتیفای باید وارد تنظیمات این برنامه شوید. همانند اپلیکیشن، از آیکون چرخ دنده در بالای سمت راست، برای ورود به تنظیمات استفاده نمایید.

  • گزینه مشاهده اکانت را بزنید؛

بعد از اینکه تنظیمات را باز کردید، گزینه ای به نام “View Account” دیده می‌شود. با لمس کردن آن به لیستی از منوها دسترسی پیدا می‌کنید.

  • گزینه تغییر رمز عبور را پیدا کنید؛

در بین گزینه ها، گزینه ای به نام “Change Password” وجود دارد که با لمس کردن آن، به محیط تغییر و ریست پسورد اکانت اسپاتیفای دسترسی خواهید داشت.

  • رمز عبور قدیمی و رمز عبور جدید را وارد کنید؛

در ادامه در فیلد اول باید رمز عبور قدیمی خود را وارد کنید. فیلد دوم از شما رمز عبور جدیدی که مد نظر دارید و فیلد سوم، تکرار رمز عبور جدید را از شما میخواهد. سپس گزینه “SET NEW PASSWORD” را بزنید. تمام، رمز عبور جدید شما اعمال شد.

اما برای بازیابی رمز عبور فراموش شده و تغییر آن در اسپاتیفای، فقط کافی است مراحل زیر را دنبال کنید:

  • وارد سایت اکانت اسپاتیفای شوید.

 

  • از منوی همبرگر، گزینه “Log in” را بزنید.

 

  • در زیر قسمت پسورد، گزینه ” Forget Your Password? ” را بزنید.

 

  • سپس نام کاربری یا ایمیلی که با آن اقدام به ساخت اکانت اسپاتیفای کرده اید را وارد کنید.

حالا یک ایمیل حاوی نام کاربری به همراه یک لینک برای ریست پسورد اکانت اسپاتیفای، برای شما ارسال خواهد شد و شما از این طریق می‌توانید اقدام به تغییر رمز اکانت اسپاتیفای خود نمایید.

نکته: اگر در هنگام ورود به سایت اسپاتیفای با ارور 403 مواجه شدید، حتما از فیلتر شکن استفاده کنید. همچنین می‌توانید از نرم افزار ایرانی شکن بهره ببرید.

امیدواریم این مطالب برای ریست پسورد و تغییر رمز عبور اکانت اسپاتیفای به شما کمک کرده باشد.

نویسنده

admin3

دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *