اخبار

تفاوت پلن های Individual و فمیلی اسپاتیفای در چیست؟

تفاوت پلن های individual و فمیلی اسپاتیفای در چیست؟

اسپاتیفای به عنوان پر نصب ترین برنامه استریم موسیقی شناخته شده است و بیش از 500 میلیون کاربر دارد. این برنامه، هدف اصلی خود را جستجو و یافتن موزیک های دلخواه در دنیایی از موسیقی می‌داند. اما استفاده از تمامی امکانات اسپاتیفای، هزینه دارد و شما باید اقدام به خرید اشتراک از اسپاتیفای نمایید تا بتوانید به تمامی قابلیت های آن دسترسی داشته باشید. البته یک نسخه رایگان از اسپاتیفای موجود است که با استفاده از آن می‌توانید به جستجو و پخش موزیک بپردازید ولی قابلیت های آن محدود است. پلن های مختلفی وجود دارد که با استفاده از آن، می‌توانید اقدام به تهیه اشتراک حرفه ای اسپاتیفای نمایید. اما دوتا از محبوب ترین پلن های اشتراک اسپاتیفای، ” individual” یعنی شخصی و “Family” یعنی خانوادگی هستند. در این مطلب تصمیم داریم که تفاوت پلن های individual و فمیلی اسپاتیفای را بیان کنیم. پس شما را دعوت می‌کنیم تا انتهای این مطلب، همراه ما باشید.

برای خرید اشتراک پرمیوم فمیلی می توانید در صفحه خرید اکانت اسپاتیفای اقدام نمایید.

با توجه به افزایش محبوبیت اسپاتیفای برای کاربران ایرانی، سوال اینجا است که آیا می‌توان اشتراک های حرفه ای اسپاتیفای را تهیه نمود یا خیر؟ بله، با وجود تحریم ها و محدودیت هایی که برای پرداخت بین المللی وجود دارد، شما می‌توانید اشتراک حرفه ای برنامه اسپاتیفای را تهیه کنید. اما چگونه؟ سایت “خرید اکانت اسپاتیفای” در ایران، این امکان را به وجود آورده است که کاربران ایرانی بتوانند بدون مشکل و با مبالغ ریالی و به صورت کاملا معتبر، اشتراک اسپاتیفای را تهیه کنند. شما می‌توانید از طریق این بستر برای لذت بردن از موسیقی به صورت حرفه ای استفاده نمایید.

اما برویم تا ببینیم که تفاوت پلن های Individual و فمیلی اسپاتیفای چیست و آیا محدودیتی در استفاده از آنها وجود دارد یا خیر؟

بررسی کامل تفاوت پلن های individual و فمیلی اسپاتیفای

اول از همه باید به این نکته اشاره کنیم که منظور از پلن “Individual” پلن پرمیوم با تمامی امکانات است که فقط یک کاربر می‌تواند از آن استفاده کند. اما در پلن “Family” یا خانوادگی، این قابلیت را دارید که به صورت همزمان، با شش اکانت از امکانات اسپاتیفای بهره مند شوید.

به صورت خلاصه، تفاوت پلن individual و فمیلی اسپاتیفای در چند چیز خلاصه می‌شود: اول، قیمت پلن ها است که قیمت پلن فامیلی 15.99 دلار است ولی قیمت individual، 9.99 دلار است. دوم، در فمیلی امکان استفاده 6 نفر به صورت همزمان وجود دارد ولی در individual فقط یک نفر می‌تواند فعال باشد. اما در پلن فمیلی، برای استفاده 6 نفر، محدودیت های مکانی وجود دارد که در individual نیست!

اما تفاوت پلن های individual و فمیلی اسپاتیفای، در موارد زیر خلاصه می‌شود:

  • قیمت پلن ها؛

برای تهیه پلن شخصی اسپاتیفای باید 9.99 دلار بپردازید. این در حالی است که برای تهیه اشتراک خانوادگی باید 15.99 دلار پرداخت نمایید. با توجه به استفاده همزمان 6 نفر از اکانت فمیلی یا خانوادگی در برنامه اسپاتیفای، برای هر کاربر، چیزی در حدود 2.99 دلار پرداخت می‌کنید که به نظر می‌رسد استفاده از این پلن به صرفه تر است ( این درست همان چیزی است که در سوپر مارکت پیش می‌آید و شما بین نوشابه تکی و خانواده باید یکی را انتخاب کنید). این یک سیاست کلی فروش است که خیلی از شرکت ها آن را دنبال می‌کنند و با نام “Upsell” شناخته می‌شود.

قیمت پلن های اسپاتیفای

  • تعداد کاربران؛

برای استفاده از اکانت شخصی یا “Individual” فقط یک کاربر به صورت همزمان قابلیت استفاده از برنامه را خواهد داشت. اما بعد از تهیه پلن فمیلی یا “Family”، به غیر از صاحب حساب، 5 اکانت جداگانه با عنوان “Spotify kids” به شما تعلق می‌گیرد که همانطور که از نام آن پیدا است برای کودکان و کوچکتر ها است. پس در اسپاتیفای فامیلی، امکان استفاده 6 نفر به صورت همزمان از برنامه وجود دارد، اما این استفاده دارای شرط و شروطی هم هست که در ادامه آن را بیشتر توضیح خواهیم داد.

  • محدودیت در استفاده؛

برای اکانت تک کاربره “Individual” هیچ محدودیتی ندارید و هر جا که بخواهید می‌توانید از امکانات اشتراک حرفه ای خود بهره مند شوید. اما در اشتراک فمیلی، برای استفاده محدودیت هایی وجود دارد و اولین آن این است که هر 6 اکانت، باید از یک آی پی وارد سیستم شوند. یعنی یک خانواده باید در کنار هم زندگی کنند. البته با توجه به گستردگی شهرهای دنیا، فعلا اسپاتیفای فقط کشور را در نظر می‌گیرد و از این بابت که در کدام شهر هستید، نیاز به نگرانی نیست. همچنین در برخی از موارد به صورت محدود گزارش شده که اسپاتیفای اکانت های فمیلی که با آی پی های دور از هم و در کشور دیگر در حال استفاده بودند را با اعمال محدودیت روبرو کرده است. همچنین ممکن است برخی موزیک ها به خاطر در برداشتن محتوای نامناسب برای کودکان، در اکانت های “Spotify kids” در دسترس نباشد.

اسپاتیفای فمیلی برای کودکان

با همه این تفاسیر، اکانت فمیلی در صورت استفاده 6 نفر در یک کشور، به صرفه تر است.

شما می‌توانید با تهیه اشتراک ارزان اسپاتیفای در سایت “خرید اکانت اسپاتیفای” در هزینه های خود صرفه جویی کنید و صاحب یک اشتراک حرفه ای و کاملا معتبر اسپاتیفای شوید و به دنیای بیش از 85 میلیون قطعه موسیقی پا بگذارید.

نویسنده

admin3

دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *