اخبار

اکانت رایگان پرمیوم اسپاتیفای

آموزش ساخت اکانت رایگن پرمیوم اسپاتیفای

اسپاتیفای یک برنامه محبوب جستجو و پخش موزیک است که در سال های اخیر به خصوص در بین کاربران ایرانی خیلی محبوب شده است. امکانات فوق العاده ای که در کنار پخش موزیک در این اپلیکیشن وجود دارد، کاربران ایرانی را به سمت این برنامه سوق داده است. اما برای استفاده از این برنامه نیاز به حساب کاربری دارید و اگر چه اسپاتیفای دارای یک نوع اشتراک رایگان است، اما خیلی از کاربران به دنبال اکانت رایگان پرمیوم اسپاتیفای هستند. اسپاتیفای در اشتراک حرفه ای پرمیوم خود، امکانات جذاب تری قرار داده است و همچنین خبری از تبلیغات آزاردهنده که در اشتراک رایگان وجود دارد، نخواهد بود.

حالا در این مطلب میخواهیم بررسی کنیم و ببینیم که اکانت رایگان پرمیوم اسپاتیفای چیست و چگونه می‌توان آن را تهیه کرد؟

اکانت رایگان پرمیوم اسپاتیفای چیست؟

به طور خلاصه، باید گفت که اکانت رایگان پرمیوم اسپاتیفای، اکانتی است که تمامی قابلیت های اشتراک حرفه ای را به شما ارائه می‌دهد، بدون هیچ هزینه ای! در واقع اسپاتیفای برای کاربرانی که برای بار اول ثبت نام می‌کنند، یک ماه اشتراک پرمیوم خود را به صورت رایگان در اختیارشان قرار می‌دهد.

اما برای دسترسی به این نوع اکانت، حتما باید اطلاعات کارت بانکی خود را ارائه دهید که به خاطر وجود تحریم ها و عدم پشتیبانی ویزا کارت و پی پال، این کار امکان پذیر نخواهد بود و باید روش های دیگری را امتحان کرد. ما در این مطلب به شما چند روش را آموزش می‌دهیم که بتوانید به صورت رایگان، از اشتراک پرمیوم اسپاتیفای استفاده نمایید.

البته لازم به ذکر است که استفاده از اکانت پرمیوم اسپاتیفای به صورت رایگان محدود و موقتی خواهد بود و اگر میخواهید از استفاده دائمی اسپاتیفای لذت ببرید، توصیه می‌کنیم که از سایت “خرید اکانت اسپاتیفای” اقدام به خرید اشتراک حرفه ای کنید. این اشتراک ها به صورت کاملا معتبر و با قیمت های ریالی، در اختیار شما قرار خواهد گرفت. در این اشتراک ها، امکان استفاده از ایمیل خودتان نیز وجود دارد.

روش های ساخت و دریافت اکانت رایگان پرمیوم اسپاتیفای؛

اشتراک حرفه ای پرمیوم از امکانات فوق العاده ای برخوردار است که آنها را در برنامه رایگان نمی‌بینیم. همچنین در اشتراک رایگان، علاوه بر محدودیت امکانات، نمایش تبلیغات به گونه ای است که اعصاب شما را به هم می‌ریزد و برای هر چند موسیقی که بخواهید گوش بدهید، باید یک تبلیغ را تا انتها تماشا کنید. حالا ما در ادامه از تفاوت های اشتراک رایگان و پرمیوم اسپاتیفای برای شما خواهیم گفت:

  • امکان دانلود موسیقی؛ در اکانت رایگان باید تمامی موسیقی های مد نظر خود را حتی آنها که در پلی لیست خود دارید، به صورت آنلاین بشنوید و امکان دانلود وجود ندارد. اما در اشتراک پرمیوم، در ماه امکان دانلود بیش از 10 هزار آهنگ برای شما وجود دارد.
  • امکان پخش آفلاین موزیک ها؛ با دانلود موزیک ها، امکان پخش آفلاین نیز برای شما فراهم می‌شود و از این طریق، در مصرف اینترنت خود صرفه جویی می‌کنید.
  • رهایی از تبلیغات؛ در اشتراک پرمیوم اسپاتیفای، دیگر خبری از تبلیغات آزاردهنده نخواهد بود.
  • افزایش کیفیت پخش موسیقی؛ در اشتراک پرمیوم یک کیفیت پخش 320 هم اضافه خواهد شد این در حالی است که نهایت کیفیت در اشتراک رایگان، کیفیت 160 کیلوبیت بر ثانیه خواهد بود.
  • رفع خطاهای اشتراک رایگان؛ در اشتراک رایگان، برای استفاده شما یکسری محدودیت هایی تعریف شده است که با رسیدن به آنها، با یکسری خطا مواجه می‌شوید. مثل خطای 14 روز اسپاتیفای، خطای آی پی، خطای پروکسی و غیره. اما تمامی این مشکلات با تهیه اکانت حرفه ای اسپاتیفای، برطرف خواهد شد.

و چندین تفاوت دیگر که بیان همه آنها در این مطلب نمی‌گنجد و ممکن است سبب دور شدن از بحث اصلی ما شود. حتما شما هم بعد از مشاهده تفاوت ها بین دو اکانت رایگان و حرفه ای، قانع شدید که باید اشتراک پرمیوم را تهیه کنید.

اما با وجود تحریم ها و عدم داشتن ویزا کارت و حساب پی پال، چگونه اکانت رایگان پرمیوم اسپاتیفای بسازیم؟

چند روش وجود دارد که بتوانید از اشتراک رایگانی که خود اسپاتیفای ارائه می‌دهد، استفاده کنید. در این روش ها باید دست به سیستم باشید و با صبر و حوصله تا بتوانید هر کدام را تست کنید و از یکی جواب بگیرید.

روش اول، استفاده از ویزا کارت های مجازی؛

یکی از روش هایی که خیلی از هکرها و ربات ها مورد استفاده قرار می‌دهند، استفاده از ویزا کارت های مجازی است. در واقع شما با رفتن یک سری سایت ها و یا کانال های تلگرامی، لیستی از شماره کارت هایی که رقم آنها لو رفته است را در اختیار خواهید داشت و باید با وارد کردن آنها، یکی یکی هر کدام را تست کنید و ببینید با کدام‌یک می‌توانید حساب رایگان پرمیوم را از اسپاتیفای دریافت نمایید.

این کار اگر چه در نهایت ممکن است شما را به اکانت پرمیوم اسپاتیفای برساند، اما سخت و دشوار است و باید یکی یکی شماره کارت های مختلف را امتحان کنید. شماره کارت های مجازی که در سایت ها منتشر می‌شوند، غیر از شما افراد دیگری هم هستند که از آنها استفاده می‌کنند و ممکن است لو رفته باشد. برای ساخت اکانت اسپاتیفای، باید شماره مجازی که دریافت می‌کنید سالم باشد و از دید اسپاتیفای نیز سفید باشد. چون خیلی از ربات ها و هکرها برای دسترسی به اسپاتیفای، از این شماره کارت های مجازی استفاده می‌کنند و اکثر آنها نزد اسپاتیفای لو رفته است.

دریافت اکانت رایگان پرمیوم اسپاتیفای با ویزا کارت مجازی

اصطلاحا به شماره های مجازی که با استفاده از آنها می‌توان در سایت های دیگر خرید انجام داد، بین یا “BIN” گفته می‌شود. برخی از بین ها به صورت کامل به شما ارائه می‌شوند، مثلا علاوه بر اطلاعات کارت، اطلاعات کشور مقصد و تاریخ انقضاء هم در آنها وجود دارد و اینگونه با درصد خطای کمتری می‌توانید برای دریافت اکانت رایگان پرمیوم اسپاتیفای، اقدام نمایید.

اما برای دریافت بین ها باید چه کنیم؟

برای اینکه به شماره کارت های مجازی دسترسی پیدا کنید، راه های مختلفی پیش پای شما است.

  • راه اول، استفاده از کانال های تلگرامی؛

یکسری کانال های تلگرامی هستند که در هر دقیقه، چندین شماره کارت مجازی را به همراه سایر اطلاعات منتشر می‌کنند و شما باید به سرعت از جدیدترین آنها استفاده نمایید.

  • راه دوم، استفاده از سایت های تولید کننده شماره مجازی؛

راه دوم این است که به سایت هایی که به اصطلاح به آنها “CARD GENERATOR” گفته می‌شود، مراجعه کرده و از آنها بین مورد نظر خود را دریافت کنید.

به خاطر برخی مسائل، از ارائه آدرس و یا آیدی کانال تلگرامی معذور هستیم، اما به شما تقلب می‌رسانیم که می‌توانید با جستجوی کلمه “card generator” یا “Visa card generator” یا “virtual card free” به سایت هایی دست پیدا کنید که لیست شماره کارت های مجازی را در اختیار شما قرار می‌دهند.

ساخت ویزا کارت مجازی برای اکانت پرمیوم اسپاتیفای

این راه دشواری های خاص خودش را دارد و اگر موفق به انجام این کار شوید، با توجه به انتشار عمومی این کارت ها در سراسر وب، ممکن است بعد از مدتی استفاده، اسپاتیفای حساب کاربری رایگان شما را مسدود نماید که این مطلوب شما نخواهد بود.

روش دوم، استفاده از اکانت های دیگران؛

روش دوم، روش جذاب و مطمئن تری است و شما می‌توانید با دریافت رمز عبور و نام کاربری اکانت های پرمیوم اسپاتیفای، از یکسری بسترها، از اکانت رایگان پرمیوم اسپاتیفای بهره مند شوید. اما این کار چگونه امکان پذیر خواهد بود؟

اسپاتیفای پلن های مختلفی را برای تهیه اشتراک در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. هر کدام از این پلن ها دارای ویژگی هایی هستند که شما می‌توانید با استفاده از آنها، تعداد استفاده از اشتراک را بالا ببرید. مثلا اشتراک “Spotify premium family” یک اشتراک است که به شما اجازه می‌دهد غیر از خود، 5 نفر دیگر را هم شریک نمایید و به این ترتیب، 6 نفر به صورت همزمان از اکانت اسپاتیفای بهره ببرند.

حالا برخی از افراد هستند که حس بشر دوستانه شان گل می‌کند و این اکانت ها را برای دیگران به صورت رایگان به اشتراک می‌گذارند. تنها کاری که شما باید انجام دهید، این است که بستر آن را پیدا کنید و بفهمید که در کدام سایت ها یا کانال های تلگرامی، کاربران اکانت‌های پرمیوم را به اشتراک می‌گذارند.

یکی از سایت های خوبی که در این زمینه می‌توانیم به شما معرفی کنیم، سایت “BugMeNot” است که در آن، کاربران کشورهای مختلف، اکانت های پرمیوم و اشتراکی خود را در اختیار دیگر کاربران قرار می‌دهند. با استفاده از این روش، ریسک شما برای اکانت اسپاتیفای پایین خواهد آمد، چون دیگر کلک و تقلبی در کار نیست و احتمال مسدود شدن حساب شما بسیار پایین است. البته باید کمی خوش شانس باشید تا بتوانید اکانت های دست نخورده را پیدا کنید.

روش سوم؛ استفاده از اپلیکیشن “Spotify premium mod”؛

روش سومی که برای دریافت اکانت رایگان پرمیوم اسپاتیفای برای شما بیان می‌کنیم هم راه خوبی است که با استفاده از آن به راحتی می‌توانید به امکانات اشتراک پرمیوم اسپاتیفای، دسترسی داشته باشید. برای پیمودن این روش، چند پیش شرط برای شما وجود دارد. اول اینکه از قبل باید یک اکانت اسپاتیفای داشته باشید، یعنی رمز و نام کاربری خود را در اختیار داشته باشید. این اکانت باید رایگان باشد و تا به حال از هیچ اشتراک پرمیومی استفاده نکرده باشد. دوم، در اختیار داشتن یک فیلترشکن خوب است تا با استفاده از آن بتوانید به آی پی هایی خارج از ایران وصل شوید.

در واقع شما از این روش، از نسخه مود شده اسپاتیفای استفاده می‌کند و ریسک آن نسبتا پایین است و احتمال مسدود شدن حساب کاربری شما نیز نسبت به روش اول، کاهش می‌یابد.

  • اپلیکیشن “Spotify premium mod” را دانلود کنید. برای دانلود می‎توانید از طریق این لینک اقدام نمایید و یا اینکه نام اپلیکیشن را در گوگل جستجو نمایید و از طریق سایت های معتبر، فایل نصبی آن را دانلود نمایید.
  • وی پی ان یا فیلتر شکن خود را روشن کنید و به یکی از کشورهای اروپایی یا آمریکا متصل شوید. سعی کنید از فیلترشکن های خوب و قوی بهره ببرید تا در حین فرآیند، مشکلی برای شما به وجود نیاید.
  • اپلیکیشنی که دانلود کردید را اجرا کنید. از شما نام کاربری و رمز عبور می‌طلبد و شما با وارد کردن همان اطلاعات کاربری خود در اسپاتیفای، وارد برنامه خواهید شد.
  • حالا اشتراک رایگان شما به صورت خودکار، تبدیل به اشتراک پرمیوم اسپاتیفای خواهد شد. البته مدت استفاده از این اشتراک محدود خواهد بود و ممکن است اکانت شما مسدود شود. چون در حال استفاده از یک نسخه غیر مجاز اسپاتیفای هستید.

روش سوم هم روش خوبی برای تهیه اکانت رایگان اسپاتیفای است، اما توجه داشته باشید که همه این روش ها که خدمتتان عرض می‌کنیم، ممکن است تحت الشعاع برخورد اسپاتیفای قرار بگیرد و اکانت شما مسدود شود. البته برخی از افراد به خاطر تست دست به این کار می‌زنند و اصلا برای استفاده دائم اسپاتیفای، این روش را توصیه نمی‌کنیم.

روش چهارم، اکانت پرمیوم جایزه بگیرید؛

برخی از سایت های خارجی هستند که شما با ثبت نام در آنها و به ازای هر فعالیتی که از طرف سایت تعریف شده است، جایزه برای شما در نظر گرفته می‌شود. یکی از این سایت ها که می‌توان روی آن حساب ویژه باز کرد، سایت ” pointsprizes.com” است. این سایت غیر از ارائه اکانت اسپاتیفای، جایزه های خوب دیگری هم دارد.

در این سایت ثبت نام کنید و یکسری اقدام ساده ای که می‌گوید، باید انجام دهید. مثلا از شما میخواهد یک ویدئو تبلیغاتی ببینید، یک بازدید از سایت انجام دهید، یک نظر بدهید، در یک نظر سنجی شرکت نمایید و از این قبیل کارها که ممکن است وقت زیادی هم از شما نگیرد.

اکانت رایگان پرمیوم اسپاتیفای را جایزه بگیرید!

وقتی امتیازات شما به حد قابل قبولی رسید، حالا جایزه ها یکی یکی برای شما باز می‌شود و می‌توانید از آنها استفاده کنید. یکی از این جایزه ها، اکانت یک‌ماهه پرمیوم اسپاتیفای است. به همین سادگی، می‌توانید از اکانت رایگان پرمیوم اسپاتیفای، برخوردار شوید.

در این مطلب، 4 تا از بهترین روش ها جهت ساخت اکانت پرمیوم اسپاتیفای به صورت رایگان، بیان شد. اما همانطور که گفتیم، این روش ها برای استفاده دائمی از این اپلیکیشن و بهره مندی از امکانات متنوع آن در زمینه موسیقی، توصیه نمی‌شود. اگر فقط قصد دارید به صورت آزمایشی، اکانت های پرمیوم اسپاتیفای را تست کنید، گزینه خوبی است.

اما برای استفاده از اسپاتیفای، بهترین روش تهیه اشتراک دائمی پرمیوم است. سایت “خرید اکانت اسپاتیفای” انواع اشتراک پرمیوم را با قیمت های باور نکردنی و به صورت معتبر در اختیار شما قرار می‌دهد و بدون اینکه نیاز به کار خاصی باشد، شما صاحب اکانت های واقعی پرمیوم در اسپاتیفای خواهید شد.

نویسنده

admin3

دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *