رفع ارور 14 روز اسپاتیفای

امروزه موسیقی به یکی از ارکان اصلی و جدایی ناپذیر زندگی ما انسان‌ها تبدیل شده است؛ موسیقی در روح ما عجین شده و یکی از بهترین‌ها راه‌ها برای کسب آرامش و دور شدن از هیاهو و استرس این دنیای پر آشوب گوش دادن به موسیقی است. در گذشته روش‌هایی که افراد برای گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود انتخاب می‌کردند متفاوت بود؛ سی دی‌ها، نوارهای کاست و مواردی از این قبیل که در دنیای تکنولوژی امروز دیگر جایی ندارند. سرویس‌های پخش کننده آنلاین و آفلاین موزیک روشی مناسب و جذاب برای هواداران موسیقی به شمار آورده می‌شود که یکی از بهترین این پلتفرم‌ها را می‌توان به جرأت اسپاتیفای دانست. در صورتی که در این نرم افزار محبوب با ارور 14 روزه مواجه شده‌اید و به دنبال راهی برای رفع ارور 14 روز اسپاتیفای هستید به شما توصیه می‌کنیم ادامه مطلب را از دست ندهید.

برای برطرف کردن خطای 14 روز کافیه یک پرمیوم اورجینال داشته باشید اگه اسپاتیفای پرمیوم خرید کردید، فیک و کرکی بوده و باید اورجینال تهیه کنید: خرید اکانت اسپاتیفای

اسپاتیفای؛ ابر غول دنیای موزیک استریم

موسیقی بدون شک یکی از محبوب‌ترین هنرهایی است که بشر در طول زندگی به آن دست پیدا کرده است؛ به گونه‌ای که در موقعیت‌های مختلف و برای ابراز احساسات و کسب آرامش از آن استفاده می‌کند. همین مسأله کمپانی‌ها را به فکر ارائه پلتفرم‌های آنلاین برای عرضه موسیقی به افراد انداخت. امروزه در سراسر دنیا نرم افزارهای بین المللی زیادی در حال رقابت با یکدیگر برای ارائه این هنر ناب به هواردارن می‌باشند که در این میان اسپاتیفای با سابقه درخشان 14 ساله خود توانسته قدرت خود را به رخ رقبا بکشاند.

اسپاتیفای یک سرویس استریم موزیک سوئدی است که از سال 2008 سال فعالیت خود را در این عرصه آغاز کرده و توانسته بالغ بر 450 میلیون کاربر فعال را به خود اختصاص دهد. محتوای گسترده‌ای از موزیک‌های مختلف از هنرمندان مطرح دنیا، پادکست‌ها و ویدیوها تنها بخش کوچکی از مزایایی است که این نرم افزار جذاب در اختیار مشترکین خود قرار می‌دهد.

حل ارور 14 روزه اسپایتفای

انواع اکانت‌ها در اسپاتیفای

دسترسی قابلیت‌ها و امکانات اصلی اسپاتیفای در حالت کلی رایگان بوده و مشترکین برای دستیابی به محتوای موزیک و پادکست‌های این برنامه لزومی به پرداخت هزینه ندارند  و انجام ثبت نام در آن تنها با یک ایمیل معتبر امکان پذیر می‌باشد. اما مشترکین حساب‌های رایگان مانند بسیاری دیگر از پلتفرم‌های دارای محدودیت‌هایی مانند تبلیغات آزار دهنده در میان پخش آهنگ، عدم امکان دانلود فایل و پخش آفلاین  و همچنین محدودیت در رد کردن آهنگ می‌باشند. اما افراد می‌توانند با خرید اشتراک‌های ماهانه از امکانات بی‌نظیر اسپاتیفای به صورت کامل و بدون هیچ گونه محدودیتی بهره مند شوند. هزینه تهیه کردن این اشتراک‌ها برای هر نفر 9.99 دلار می‌باشد و طرح‌های مختلفی نیز برای خانواده و زوجین و همچنین دانشجویان در نظر گرفته شده است.

محدودیت اسپاتیفای در ایران

اسپایتفای نیز مانند بسیاری از پلتفرم‌های دیگر در کشور ایران تحریم بوده و برای اتصال کاربران ایرانی به آن نیاز به تغییر آی پی به وسیله نرم افزارهای مناسب می‌باشد. به علاوه از آن جایی که اسپاتیفای یک سرویس بین المللی است برای خرید اشتراک نیاز به مبادلات ارزی وجود دارد؛ اما به دلیل تحریم‌های صورت گرفته در کشورمان امکان پرداخت مستقیم هزینه خرید اشتراک برای کاربران ایرانی وجود نخواهد داشت و به همین دلیل آن‌ها باید از مجموعه‌ها و سایت‌های معتبری که در این زمینه فعالیت دارند اقدام به خرید اشتراک پرمیوم کنند.

ریجن و آی پی در اسپاتیفای را بشناسید

برنامه اسپاتیفای در حال حاضر در بیش از 180 کشور در دنیا فعالیت رسمی دارد و هر کاربر برای ساخت اکانت برای منطقه و کشور خود را مشخص نماید و هر کشور و منطقه در اسپاتیفای به عنوان یک رجین در نظر گرفته می‌شود. این عمل می‌تواند مدیریت محتوای موسیقی در سطح دنیا را برای این پلتفرم راحت‌تر کند. در یک تعریف ساده در واقع رجین کشوری است که کاربر در اکانت خود آن را تعیین می‌نماید.

آی پی را به زبان ساده می‌توان این گونه تعریف کرد که در شبکه محلی و یا بین المللی هر دستگاه برای شناسایی و امکان متصل شدن به شبکه نیاز به یک شناسه کاربری دارد که این شناسه تحت عنوان آی پی به دستگاه‌های مختلف ارائه می‌شود تا دسترسی آن‌ها به شبکه از این طریق امکان پذیر شود.

ارور 14 روز اسپاتیفای چیست؟

در مطالب بالا به صورت کامل به تعریف قابلیت‌های اسپاتیفای و همچنین مشکلات آن برای کاربران ایرانی پرداختیم حال در ادامه  توضیح کلی درباره رفع ارور 14 روز اسپاتیفای و علت به وجود آمدن آن ارائه خواهیم داد. ارور 14 روزه اسپاتیفای زمانی رخ می‌دهد که ریجن یا منطقه انتخاب شده برای حساب کاربری با آی پی مورد استفاده یکسان نباشد و در واقع عدم همخوانی آی پی و ریجن سبب به وجود آمدن این ارور در اسپاتیفای خواهد شد. به عنوان مثال ممکن است ریجن یا کشور انتخاب شده یک کاربر ترکیه باشد در حالی که با آی پی فرانسه وارد برنامه می‌شود و در این صورت نرم افزار به او اخطاری ارسال می‌کند و فرد برای رفع ارور 14 روز اسپاتیفای باید اقداماتی را انجام دهد.

این مشکل ممکن است در صورت خارج نشدن فرد از کشور انتخاب شده به عنوان رجین رخ دهد و یا هنگامی رخ دهد که کاربران هنگام سفر در خارج از کشور با این مشکل مواجه شوند. در این صورت پیامی مبنی بر این که شما تنها 14 روز می‌توانید از اسپایتفای خارج از کشور استفاده کنید، را دریافت خواهند کرد. این مسأله به این معنا می‌باشد که شما وقتی در کشوری که تحت عنوان رجین در هنگام ایجاد حساب کاربری خود انتخاب کرده‌اید نیستید و پس از 14 روز دیگر نمی‌توانید از اسپایتفای استفاده کنید.

نحوه رفع ارور 14 روز اسپاتیفای

از آن جایی که ارور 14 روز اسپاتیفای به دلیل عدم تطابق رجین و آی پی کاربر در اسپایتفای اتفاق می‌افتد برای رفع آن می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید.

رفع ارور 14 روز اسپایتفای رایگان

یکس از ساده ترین روش‌های برای رفع ارور 14 روز اسپاتیفای که هزینه‌ای برای شما ندارد این است که از طریق کامپیوتر وارد سایت اسپاتیفای شده و حساب کاربری خود را بالا بیاورید. سپس رجین حساب کاربری خود را در که در هنگام تشکیل اکانت انتخاب کرده‌اید را متناسب با آی پی خود تغییر دهید در این صورت به راحتی رفع ارور 14 روز اسپاتیفای انجام خواهد شد.

اکانت پرمیوم و ارور 14 روزه اسپایتفای

رفع ارور 14 روز اسپایتفای با اکانت پرمیوم

استفاده از راه حل بالا مناسب برای کسانی است که از اشتراک رایگان اسپایتفای استفاده می‌کنند اما راه حل دیگر که خیال شما را برای همیشه راحت می‌کند و سبب دسترسی شما به امکانات فوق‌العاده اسپایتفای بدون هیچ گونه محدودیتی خواهد شد تا دیگر نیازی به رفع ارور 14 روز اسپاتیفای نداشته باشید خرید اشتراک و ارتقای حساب کاربریتان به پرمیوم است.

در صورتی که حساب کاربری شما پرمیوم باشد حتی با وجود عدم تطابق ریجن و آی پی باز هم مشکلی برای اکانت شما پیش نخواهد آمد و تا زمانی که اشتراک پرمیوم شما فعال باشد می‌توانید بدون هیچ گونه مشکل از خدمات این برنامه بی نظیر بهره مند شوید.

تغییر لوکیشن اسپاتیفای

در صورتی که از مشترکین رایگان اسپاتیفای می‌باشید و به یک کشور جدید رفته‌اید و IP جدیدی را برای ورود به حساب کاربریتان استفاده کرده و یا برای مدت بیش از 14 روز در مسافرت هستید لازم است که برای دسترسی به اسپاتیفای رجین خود را تغییر دهید. اکانت اسپاتیفای به صورت پیش فرض رجین خود را بر اساس کشوری که در هنگام ساخت اکانت انتخاب کرده‌اید قرار می‌دهد و IP شما نیز نشان دهنده آن کشور می‌باشد. البته تغییر دادن رجین حساب کاربری اسپاتیفای پس از انجام دادن مراحل ساخت اکانت نیز امکان پذیر می‌باشد. در هر صورت بنابر هر دلیلی در صورتی که قصد دارید لوکیشن حساب کاربری برنامه اسپاتیفای خود را تغییر دهید این کار را می‌توانید از طریق سیستم عامل‌های مختلف انجام دهید در غیر این صورت تنها 14 روز می‌توانید به صورت رایگان از اسپایتفای استفاده کنید و پس از آن دسترسی شما به اکانتتان قطع شده و دیگر نمی‌توانید وارد حساب کاربریتان شوید.

تغییر لوکیشن در اسپایتفای

البته لازم به ذکر است که شما نمی‌توانید ریجن خود را به هر کشور دلخواهی تغییر دهید و در واقع لوکیشن جدید تنها در حالتی ظاهر می‌شود که آی پی شما به آی پی آن کشور تغییر پیدا کند و در واقع در صورتی که هنوز آی پی شما تغییر پیدا نکرده باشد نمی‌توانید از قبل رجین خود را عوض کنید.

چگونگی تغییر لوکیشن در اسپاتیفای

نحوه تغییر لوکیشن در اسپایتفای

کاربران رایگان اسپایتفای در برخی مواقع ممکن است با مشکل عدم امکان ورود به حساب کاربری مواجه شوند و این مسأله در برخی موارد مربوط به عدم تطابق رجین و آی پی اکانت می‌باشد که برای حل کردن این مشکل لازم است لوکیشن اسپاتیفای خود را تغییر دهید. برای انجام دادن این کار لازم است تا وارد وب سایت اسپایتفای از طریق مرورگر خود شوید؛ این کار می‌تواند در دستگاه‌های تلفن همراه و یا رایانه انجام گیرد. پس از وارد کردن ایمیل و رمز عبور می‌توانید به حساب کاربری خود دسترسی پیدا کنید؛ حال باید روی عکس پروفایل خود در گوشه سمت راست و بالای صفحه کلیک کنید و از منوی کشویی که نمایان می‌شود گزینه Account را انتخاب نمایید.

با انجام دادن این مراحل شما وارد قسمت اکانت در حساب کاربری اسپایتفای خود می‌شوید و می‌توانید اطلاعات مختلف مرتبط با اکانت خود مانند نام کاربری، ایمیل، تاریخ تولد و لوکیشن را مشاهده کنید.

برای تغییر دادن لوکیشن اکانت خود لازم است وارد قسمت Edit profile شوید.

پس از وارد شدن به صفحه جدید لازم است به پایین صفحه اسکرول کرده تا بتوانید گزینه country را پیدا کنید.

در صورتی که در کشور دیگری غیر از کشور قبلی خود هستید می‌توانید منوی کشویی کنار گزینه country را باز نمایید و از کشورهایی که اسپایتفای در آن‌ها فعالیت دارد کشور مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

علاوه بر مسافرت و خارج شدن از کشور قبلی ممکن است این مسأله برای کاربران ایرانی که از آی پی مختلفی برای وارد شدن به اکانت استفاده می‌کنند اتفاق بیافتد؛ که در این صورت از طریق مراحل بیان شده در بالا وارد قسمت country شده و کشوری را که مطابق با آی پی شما می‌باشد انتخاب نمایید. این مسأله به راحتی منجر به رفع ارور 14 روز اسپاتیفای در اکانت شما خواهد شد.

توجه داشته باشید که هنگام اعمال این تغییرات کشور و رجین جدید شما تنها در صورتی نمایش داده می‌شود که آی پی شما مطابق با آن کشور باشد. پس از انجام این مراحل و تغییرات لوکیشن حال به راحتی می‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید و از گوش سپردن به موسیقی بدون محدودیت لذت ببرید.

تغییر لوکیشن برای کاربران نسخه پرمیوم

اسپایتفای برای کاربران حساب‌های پرمیوم مزایای زیادی در نظر گرفته که یکی از این موارد عدم نیاز به هماهنگی میان آی پی و لوکیشن حساب کاربری می‌باشد. بنابراین در صورتی که اشتراک پرمیوم اسپایتفای را خریداری کرده‌اید نیازی نیست که در هنگام تغییر آی پی و یا مسافرت به کشور دیگر نسبت به تغییر لوکیشن خود اقدام نمایید.

اما کاربران حساب‌های پرمیوم در هنگام پرداخت هزینه جهت خرید اشتراک لازم است اطلاعات کشور خود را به روز رسانی کرده و مطابق با لوکیشن جدید این کار را انجام دهند. برای انجام دادن این کار لازم است از طریق مرورگر به حساب خود در اسپاتیفای وارد شوید و سپس گزینه Account را انتخاب نمایید. حال لازم است که بر روی Account Overview کلیک کنید. در این صفحه اسکرول کنید و در پایین صفحه قسمتی که اطلاعات مربوط به طرح اشتراک پرمیوم شما را نشان می‌دهد روی گزینه Update ضربه بزنید. انجام این کار سبب می‌شود که نرم افزار به صورت خودکار لوکیشن فعلی شما را تغییر داده و حال با توجه به رجین جدید که دارید اقدام به خرید اشتراک در اپلیکیشن اسپایتفای کنید.

نکات مهم درباره ارور چهارده روزه اسپاتیفای

در صورتی که حساب کاربری شما در برنامه اسپاتیفای رایگان است تنها تا 14 روز وقتی در یک خارج از کشور هستید می‌توانید از این نرم افزار استفاده کنید و اگر نسبت به رفع ارور 14 روز اسپاتیفای اقدام نکنید دسترسی شما به حساب کاربریتان غیر فعال می‌شود.

علاوه بر خارج شدن از کشور گاهی به دلیل تفاوت میان رجین انتخاب شده در هنگام تشکیل اکانت و آی پی ممکن است این ارور را از برنامه دریافت نمایید.

برای رفع این ارور باید تنظیمات حساب کاربری خود را تغییر دهید و از طریق گزینه Edit Profile وارد قسمت Country شده و رجین خود را با آی پی مربوطه هماهنگ کنید.

مشترکین حساب‌های پرمیوم لازم نیست نگرانی درباره محدودیت 14 روزه اسپاتیفای داشته باشند و عدم هماهنگی میان آی پی و رجین و یا حتی خارج شدن از کشور نیز نمی‌تواند تهدیدی برای اکانت‌ آن‌ها ایجاد نماید.

نویسنده

admin3

دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *