اخبار

اسپاتیفای Daylist در حال انفجار است

در فضای مجازی شد. اما شرکت سازنده این ویژگی، این فرد را مسئول کنار گذاشت. اعلان ایجاد شده بیان می‌کند: “نشانه طالع‌بینی خود را به من نگویید. از شما می‌خواهم که به اسپاتیفای بروید، لیست روزانه خود را جستجو کنید و عنوانی که به شما داده شده را ارسال کنید.” این به دلیل این است که لیست پخش Spotify Daylist یک لیست الگوریتمی است که چندین بار در طول روز با عناوین بسیار توصیفی تغییر می‌کند. Spotify به TechCrunch تأیید کرد که جستجو برای کلمه کلیدی “daylist” از زمان انتشار این درخواست در اینستاگرام، 20000٪ افزایش یافته است.

برای خرید اکانت اسپاتیفای ارزان میتوانید از سایت تهیه نمایید با پشتیبانی سریع و فعال سازی فوری

پس از آنکه لیست‌هایی با عناوینی چون “صبح‌های پنج‌شنبه‌ای موج 5 جنگجو” یا “شب‌های دیرهنگام جنگل‌های بارانی دهه 90” دریافت می‌کنید، لیست روزانه چیزی منحصربه‌فرد برای هر کاربر دارد، تا زمانی که حداقل به چندین آهنگ گوش داده باشید. کاربران جدید Spotify باید قبل از اینکه لیست پخش روزانه با توصیه‌های جدید و عناوین خنده‌دار یا مسخره شما پر شود، به موسیقی گوش دهند – انتخاب فروشنده.

Spotify در حال حاضر لیست‌های پخش هوروسکوپی دارد و هرچند ویروسی بودن لیست پخش روزانه به نظر می‌آید، این ویژگی در سپتامبر 2023 راه اندازی شده است. پس چه کسی مسئول کل لیست زیرژانرها است که Spotify از آن برای پر کردن عناوین لیست پخش استفاده می‌کند؟ گلن مک‌دونالد، که به عنوان مدیر EveryNoise خدمت می‌کرد و توسط اسپاتیفای The Echo Nest خریداری شد، از ده سال پیش نقش اصلی در فیلتر و مرتب‌سازی موسیقی در ژانرهای فوق‌العاده خاص برای هر حالتی ایفا کرد.

متاسفانه، گلن مک‌دونالد یکی از افرادی بود که در دوره اخراج‌های اسپاتیفای در دسامبر 2023 از کار افتاد، که در نتیجه‌اش 17 درصد از کارکنان شرکت تحت تأثیر قرار گرفتند. سال 2023 سالی از تغییر و ساختاردهی برای این شرکت بود، که با 600 نفر در ژانویه 2023 اخراج شدند. دوره دیگری در ژوئن 2023 دنبال آمد و حدود 200 نفر را تحت تأثیر قرار داد. مک‌دونالد در دوره سوم از اخراج‌های سال 2023 از کار بیرون رفت. در تلاش اسپاتیفای برای تحول به “مصممانه بی‌تردید”، یکی از متصدیان برجسته ویژگی‌های محبوب خود برای نسل Z – یعنی عناوین لیست‌های پخش بسیار شخصی و عجیب – را رها کرد.

نویسنده

modir

دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *