اخبار

روش های حل مشکل No Internet اسپاتیفای

روش های حل مشکل no internet اسپاتیفای

چگونه مشکل No Internet اسپاتیفای را حل کنیم؟ دلیل نمایش این خطا چیست؟ بسیاری از کاربران ایرانی که در تلاش برای باز کردن برنامه اسپاتیفای هستند، با خطایی تحت عنوان ” No Internet Connection ” روبرو می‌شوند. این خطا می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد که در این برنامه تصمیم داریم به بررسی دلایل بروز این خطا و روش های رفع آن بپردازیم. پس اگر شما هم با مشکل No Internet در اسپاتیفای مواجه هستید و می‌خواهید آن را برطرف نمایید، در این مطلب با ما همراه باشید.

اسپاتیفای یک برنامه ارائه دهنده خدمات پخش و جستجوی موزیک است که بسیاری از کاربران با استفاده از آن، به گوش دادن موسیقی هایی که در سراسر جهان منتشر می‌شود، می‌پردازند. این برنامه به خاطر قابلیت ها و گستردگی که دارد، به عنوان یکی از برترین های استریم موزیک شناخته می‌شود و تا کنون بیش از 500 میلیون کاربر فعال داشته است. شما در اسپاتیفای به بیش از 80 میلیون قطعه موزیک با سبک ها و زبان های مختلف دسترسی خواهید داشت. اسپاتیفای اگر چه برای کاربران ایرانی دارای محدودیت هایی است، اما بسیاری از ایرانی ها از این اپلیکیشن بر روی گوشی، تبلت یا رایانه خود استفاده می‌کنند. به خاطر محدودیت هایی که ناشی از تحریم ها است، گاها کاربران با خطاهایی مواجه می‌شوند و یکی از خطاهای رایج در اسپاتیفای برای کاربران مشکل “No internet connection” است. حل مشکل No internet اسپاتیفای زیاد پیچیده نیست و طبق آموزش هایی که ما برای شما تدارک دیده ایم، می‌توانید به راحتی از شر نمایش این خطا راحت شوید.

شما میتوانید با استفاده از سایت خرید اکانت اسپاتیفای یک اکانت پرمیوم اورجینال داشته باشید.

آموزش حل مشکل No internet اسپاتیفای با روش های ساده و آسان!

ابتدا باید بدانیم که چرا این مشکل بوجود می‌آید و علت بروز خطای no internet در اسپاتیفای چیست؟

بسیاری از کاربران ایرانی با در هنگام استفاده یا در هنگام باز کردن برنامه با خطا No internet اسپاتیفای مواجه می‌شوند. این خطا به این معنی است که شما دسترسی به اینترنت ندارید، اما برای برخی کاربران ایرانی این خطا زمانی اتفاق می‌افتد که دارای اینترنت هستند.

دلیل اصلی این خطا، محدودیت هایی است که از سوی گوگل برای شناسایی محل اتصال کاربران به اینترنت اعمال می‌شود. در واقع بسیاری از ارائه دهندگان خدمات اینترنت و میزبانی ابری، سرورهای خود را از گوگل دریافت می‌کنند. وقتی شما به طور مداوم از فیلترشکن استفاده کنید یا آی پی های دستگاه شما به طور مداوم تغییر کند، بخش امنیتی سرورهای اسپاتیفای که روی سرورهای گوگل قرار دارند، فعال شده و اجازه اتصال شما را به اینترنت نمی‌دهند.

استفاده از فیلترشکن ها و ابزارهای تغییر آی پی رایگان، احتمال بروز این خطا را بیشتر می‌کند. حالا به هر دلیلی که این خطا به وجود آمده است، در این بخش شما را راهنمایی خواهیم کرد تا بتوانید خودتان و بدون نیاز به شخص دیگری، به حل مشکل No internet اسپاتیفای بپردازید.

سعی کردیم در این بخش، با چند روش و برای دستگاه های مختلف از جمله گوشی همراه، تبلت، انواع کامپیوتر و لپ تاپ و کنسول های بازی، آموزش حل مشکل “No Internet Connection” را برای شما بیان کنیم.

به طور خلاصه، ساده ترین روش حل مشکل No internet اسپاتیفای، این است که وارد تنظیمات “Setting” گوشی خود شوید، سپس در بخش وای فای، وارد “Modify Network” شده و با گزینه انتخاب “Static” در “IP Setting” ، دی ان اس های خود را روی 178.22.122.100 و 185.51.200.2 تنظیم نمایید. سپس تغییرات اعمال شده را ذخیره نمایید. حال با حذف و نصب مجدد برنامه، دیگر مشکل عدم دسترسی به اینترنت در اسپاتیفای برای شما نمایش داده نخواهد شد.

اما به طور مفصل، روش های حل این مشکل، به شرح زیر خواهد بود:

روش اول، تنظیم دی ان اس (DNS) های دستگاه؛

یکی از بهترین روش ها برای راحت شدن از شر ارور عدم اینترنت در اسپاتیفای، تنظیم دی ان اس ها است. ما برای شما بیان می‌کنیم که چگونه باید این کار را انجام دهید و همچنین اینکه دی ان اس های فعلی گوشی یا رایانه خود را روی چه نشانی قرار دهید.

قبل از این نکته توجه داشته باشید که بروز این محدودیت ها در اسپاتیفای پرمیوم کمتر از اسپاتیفای رایگان است و توصیه می‌کنیم که حتما از اشتراک اسپاتیفای پرمیوم استفاده کنید. سایت “خرید اکانت اسپاتیفای” معتبرترین اشتراک ها را با قیمت ریالی به شما ارائه می‌دهد و می‌توانید با تحویل آنی، اقدام به خرید اشتراک حرفه ای پرمیوم نمایید.

در گوشی همراه خود، مراحل زیر را طی کنید: ( اندروید)

  • وارد تنظیمات گوشی خود شوید. (Setting)
  • سپس وارد بخش وای فای گوشی خود شوید.
  • روی گزینه “Modify Network” ضربه بزنید.
  • حالا وارد “IP setting” شوید.
  • گزینه “Static” را انتخاب نمایید.
  • دی ان اس های گوشی خود را روی اعداد 178.22.122.100 و 185.51.200.2 تنظیم نمایید.

برای اینکه درست جواب بگیرید، سعی کنید برنامه اسپاتیفای را حذف و سپس دوباره نصب کنید و وارد اکانت خود شوید. به احتمال زیاد، مشکل شما برطرف شده است.

اما برای گوشی های آیفون، مراحل زیر را طی کنید:

  • وارد تنظیمات گوشی خود شوید (Setting)
  • سپس وارد بخش وای فای شوید.

  • در روی وای فای مورد نظر کلیک کنید.
  • گزینه ” Configure DNS” را پیدا کنید.

  • آن را از روی حالت اتوماتیک به “Manual” تغییر دهید.
  • حالا باید اعداد روبرو را به عنوان دی ان اس جدید وارد نمایید: 178.22.122.100 و 185.51.200.2

حل مشکل no internet اسپاتیفای در آیفون

برنامه را باز کنید و صفحه را رفرش کنید، احتمالا حل مشکل No internet اسپاتیفای در آیفون با موفقیت انجام شده است و شما دوباره می‌توانید از اسپاتیفای نهایت لذت را ببرید.

و در سیستم عامل ویندوز هم می‌توانید مراحل زیر را برای برطرف کردن خطای مذکور، طی کنید:

  • منوی “start” را باز کنید.
  • کلمه “network” را سرچ کنید و در بین نتایج، گزینه “network and internet” را انتخاب نمایید.
  • حالا روی گزینه “Change adapter setting” کلیک نمایید.
  • روی شبکه ای که از آن اینترنت دارید راست کلیک نموده و سپس گزینه “Properties” را انتخاب نمایید.
  • یک پنجره باز می‌شود که باید گزینه “Use the following DNS address” در انتهای این کادر را بزنید، تا امکان ویرایش دی ان اس ها فعال شود.
  • حال در جداول، آی پی های روبرو را وارد نمایید: 178.22.122.100 و 185.51.200.2
  • گزینه “Ok” را بزنید تا تنظیمات ذخیره شوند.

تغییر دی ان اس های کامپیوتر برای حل مشکل اسپاتیفای

حالا مجددا برنامه اسپاتیفای را در ویندوز باز کنید و پس از رفرش کردن صفحه، احتمالا با حل مشکل No internet اسپاتیفای، دیگر با خطا مواجه نخواهید بود و دوباره به راحتی از قابلیت های اسپاتیفای بهره خواهید برد و از شنیدن انواع موسیقی های دلخواه خود در سبک ها و زبان های مختلف، لذت خواهید برد.

روش دوم، استفاده از نرم افزار تغییر دی ان اس؛

اگر به نظرتان روش اول سخت است، می‌توانید به راحتی همین راه روش اول را با نصب یک برنامه و بدون تنظیمات دستی، اجرا کنید. شما به یک نرم افزار “DNS changer” یا تغییر دهنده دی ان اس احتیاج دارید. در اندروید، بهترین پیشنهاد ما استفاده از برنامه شکن است. در آیفون هم برای نصب یک اپلیکیشن تغییر دی ان اس، می‌توانید عبارت “dns changer” را در اپ استور جستجو فرمایید. برنامه ای تحت همین عنوان با لوگوی آبی در دسترس است و شما می‌توانید آن را دانلود نمایید و به راحتی ارور No internet در اسپاتیفای را برطرف کنید.

البته این برنامه ها برای ویندوز نیست و شما فقط باید برای گوشی همراه از آن استفاده کنید.

برای گوشی اندروید، مراحل زیر را دنبال فرمایید:

برنامه شکن را از بازار، مایکت و یا سایت های فارسی دانلود کنید. همچنین می‌توانید وارد سایت خود برنامه به نشانی “Shecan.ir” شوید و اقدام به نصب برنامه کنید.

فقط کافی است برنامه را نصب کنید و بعد از اعطای دسترسی های لازم، آن را اجرا کنید.

با اجرای درست برنامه، یک آیکون کلید در بالای گوشی شما ظاهر می‌شود. حالا صفحه اسپاتیفای خود را رفرش کنید تا متوجه حل مشکل No internet اسپاتیفای خود شوید. همانطور که خواهید دید، دیگر هیچ مشکلی برای استفاده شما وجود ندارد و به راحتی می‌توانید از اپ اندروید اسپاتیفای استفاده کرده و از آن لذت ببرید.

برنامه شکن برای حل مشکل No internet اسپاتیفای

برای گوشی آیفون هم کار زیاد سختی ندارید و فرآیند مشابهی را سپری خواهید کرد:

  • ابتدا وارد اپ استور شوید و عبارت “dns changer” را جستجو فرمایید.
  • سپس برنامه “DNS Changer” با لوگوی آبی را دانلود فرمایید.
  • پس از آن، اقدام به نصب برنامه کنید.
  • برنامه را اجرا کنید و باید دسترسی “VPN” را فعال کنید. برای این کار، وقتی وارد برنامه شدید، یک اطلاعیه به شما نمایش داده می‌شود و شما با زدن دکمه “OK” می‌توانید دسترسی را اعطا کنید.
  • بعد از اعطای دسترسی های لازم، برنامه به صورت کامل باز شده و از شما دی ان اس های مورد نظر را می‌خواهد. در کادرهای مورد نظر، نشانی های روبرو را برای دی ان اس ها وارد نمایید: 178.22.122.100 و 185.51.200.2.

استفاده از dns برای حل مشکل no internet اسپاتیفای در آیفون

حالا بعد از باز کردن اسپاتیفای در آیفون، دوباره آن را رفرش کنید و مشکل شما به احتمال زیاد برطرف شده است. همانطور که دیدید، حل مشکل No internet اسپاتیفای فرایند زیاد پیچیده ای ندارد و نیازی به نگرانی نیست.

روش سوم، استفاده از فیلترشکن های معتبر؛

توصیه می‌کنیم که حتما از روش های اول و دوم استفاده کنید تا مشکل عدم اینترنت در اسپاتیفای برطرف شود. به هر دلیلی اگر نمی‌توانید از روش های توصیه شده بالا استفاده کنید، روش سوم ما برای برطرف کردن مشکل No internet اسپاتیفای، استفاده از یک فیلترشکن معتبر با قدرت بالا است.

توجه داشته باشید اگر از اسپاتیفای رایگان استفاده می‌کنید، ممکن است این روش دوباره برای شما مشکل ایجاد کند و با خطای 14 روز اسپاتیفای مواجه شوید.

اما اگر از اسپاتیفای پرمیوم بهره می‌برید، این روش هم می‌تواند برای حل مشکل No internet اسپاتیفای مفید و کارگشا باشد. تنها نکته ای که باید توجه داشته باشید این است که از فیلتر شکن هایی استفاده نمایید که بتوانند آی پی شما را به صورت ثابت تغییر دهند. یعنی استفاده مداوم از فیلترشکن های رایگان که با تغییر آی پی روبرو هستند، سبب می‌شوند که شما با مشکل مواجه شوید و دیگر نتوانید از اسپاتیفای به درستی استفاده نمایید. پس توصیه ما استفاده از “VPN” های معتبر است.

ولی روش های اول و دوم به راحتی مشکل شما را برطرف می‌کنند و دیگر نیازی نیست که فیلترشکن تهیه نمایید.

روش چهارم، استفاده از آی پی ثابت؛

خرید آی پی ثابت دیگر کشورها، روش دیگری است که توصیه می‌کنیم از آن استفاده کنید. شما می‌توانید آی پی ثابت کشورهای ترکیه، امارات و کشورهایی که در لیست تحریم ها نیستند را تهیه فرمایید و با استفاده از آن آی پی ها وارد برنامه شوید. البته توجه داشته باشید در صورت استفاده از اسپاتیفای رایگان، باید آی پی اکانت شما با آی پی اینترنت یکسان باشد تا با مشکل 14 روز اسپاتیفای مواجه نشوید. مشکل 14 روز اسپاتیفای، در صورت مغایرت آی پی اکانت با آی پی اینترنت رخ می‌دهد و بیان می‌دارد که در مسافرت، بیش از 14 روز نمی‌توانید از اسپاتیفای رایگان بهره ببرید.

برای دریافت آی پی ثابت، فقط کافی است آن را از سایت های معتبر ارائه دهنده، خریداری نمایید و با اشتراک های چند ماهه، اسپاتیفای خود را بیمه کنید.

اما همانطور که می‌بینید روش های سوم و چهارم برای حل مشکل No internet اسپاتیفای، هزینه بر هستند و به توصیه ما همان روش های اول و دوم، کارتان را راه می‌اندازد و دیگر نیازی به هزینه برای این موضوع ندارید.

امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد. نگارش شده با عشق❤

نویسنده

admin3

دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *