اخبار

معرفی بهترین ربات های دانلود از اسپاتیفای رایگان

معرفی بهترین ربات های دانلود از اسپاتیفای

بدون شک اسپاتیفای یکی از بهترین ابزارهای جهانی برای جستجو و پخش انواع موزیک خارجی و ایرانی است که در انواع دستگاه‌ها قابل استفاده است. آرتیست ها و خواننده ها و تنظیم کننده های سراسر دنیا، در این اپلیکیشن فعل هستند و آهنگ های خود را در آن بارگذاری می‌کنند. طبیعتا مجموعه کاملی از آهنگ ها را در اپلیکیشن اسپاتیفای خواهیم داشت. اگر شما هم از اپلیکیشن اسپاتیفای استفاده می‌کنید، می‌دانید که گزینه ای برای دانلود موسیقی ها وجود ندارد و شما فقط از طریق اپلیکیشن اسپاتیفای به صورت آنلاین و آفلاین می‌توانید موزیک های منتخب خود در این برنامه را گوش دهید. اما یک راه ساده برای دانلود از اسپاتیفای وجود دارد و آنهم استفاده از ربات های تلگرامی است. بنابراین ما در این مطلب به معرفی بهترین ربات های دانلود از اسپاتیفای خواهیم پرداخت تا بتوانید به راحتی انواع موزیک مورد علاقه خود را گوش دهید.

استفاده از ربات های تلگرامی برای دانلود موزیک از اسپاتیفای، بسیار راحت است و پیچیدگی خاصی ندارد. برای همین، کار با این ربات ها برای همه کاربران ساده است. ربات های گوناگونی وجود دارند که با بررسی های که صورت دادیم، بهترین ربات های دانلود از اسپاتیفای را کشف کردیم و در ادامه خدمتتان معرفی خواهیم کرد.

بهترین ربات های دانلود از اسپاتیفای کدامند؟ چگونه با ربات از اسپاتیفای موزیک دانلود کنیم؟

در کنار ستایش اسپاتیفای، باید اعتراف کنیم که تلگرام نیز واقعا یک اپلیکیشن عالی با امکانات بی نظیر است. یکی از امکانات تلگرام، همین ربات ها است که خیلی از کارها را برای کاربران فضای مجازی راحت کرده است و یکی از آنها، دانلود مستقیم از پلتفرم هایی است که در خود قابلیت دانلود ندارند، مثل اسپاتیفای، یوتیوب و غیره.

به طور خلاصه برای اینکه از یک ربات تلگرامی، موزیک های اسپاتیفای را دانلود کنید، باید دو قدم بردارید، ابتدا پیدا کردن لینک موزیک ها در اسپاتیفای و سپس ارسال به ربات تلگرامی.

قدم اول؛ لینک موسیقی خود را پیدا کنید؛

  • در ابتدا آهنگ مورد علاقه ای که قصد دارید آن را در ربات های تلگرام دانلود کنید را انتخاب نمایید.

ربات دانلود آهنگ از اسپاتیفای

  • حالا گزینه ” ⋮” که به معنی بیشتر است را لمس کنید.
  • گزینه “Share” را انتخاب نمایید.

  • از بین گزینه ها “Copy link” را انتخاب نمایید و اینگونه لینک در کلیپ بورد گوشی یا تبلت شما ذخیره خواهد شد.

قدم دوم؛ ارسال لینک به ربات تلگرامی؛

پس از اینکه لینک کپی شد، ربات را باز کنید و در زمانی‌که از شما لینک موزیک را می‌خواهد، لینک دریافت شده را در پیام ها ارسال نمایید. به همین راحتی، موزیک با انواع کیفیت و فرمت برای دانلود در دسترس شما خواهد بود.

بهترین ربات رایگان دانلود از اسپاتیفای

و اما لیست بهترین ربات های رایگان دانلود آهنگ از اسپاتیفای:

با توجه به اینکه برخی از ربات ها نیاز به پرداخت اشتراک دارند، ما لیستی از ربات های رایگان را برای شما ارائه خواهیم داد.

3- ربات “Spot dl”

همانطور که در نام این ربات از ابتدای کلمات اسپاتیفای استفاده شده است، کار آنهم دانلود موزیک از اسپاتیفای است. برای دانلود آهنگ از اسپاتیفای با ربات اسپات دی ال، فقط کافی است لینک آهنگ مورد نظر را در پیام ها برای این ربات ارسال نمایید. ربات پس از پردازش، لینک دانلود آهنگ را برای شما تولید می‌کند.

از مهمترین ویژگی های این ربات می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • پشتیبانی از زبان فارسی؛
  • دارای منوی کاملا فارسی؛
  • سرعت بالا؛
  • کاملا رایگان!
  • دانلود مستقیم انواع موزیک از اسپاتیفای؛
  • امکان دانلود موزیک در دو کیفیت 128 و 320؛

این ربات تلگرامی به آیدی “@spotdlrobot” در دسترس است.

2- ربات “Spotify Save”

یکی دیگر از ربات های ارزنده برای دانلود آهنگ از اسپاتیفای، ربات “Spotify Save”  می‌باشد. این ربات، با سرعت بالا و امکان جستجوی موزیک های اسپاتیفای یکی از برترین ربات های دانلود از اسپاتیفای شناخته می‌شود. مشکل دانلود از این ربات این است که فقط یک کیفیت 128 برای دانلود موزیک های اسپاتیفای قرار داده است. همچنین تنها مشکل آن برای کاربران ایرانی، عدم پشتیبانی از زبان فارسی است که البته مشکل حادی محسوب نمی‌شود.

و اما ویژگی های این ربات تلگرامی برای دانلود از اسپاتیفای:

  • امکان جستجو در موزیک های اسپاتیفای در این ربات؛
  • دانلود مستقیم و بدون واسطه از اسپاتیفای؛
  • کاملا رایگان؛
  • امکان دانلود به صورت آلبوم، موزیک و پلی لیست ها؛

این ربات تلگرامی به آیدی “spotifysavebot@” در دسترس است.

1-ربات ” Spsavebot “

یکی دیگر از ربات های رایگان و پرسرعتی که خدمتتان معرفی می‌کنیم، ربات ” Spsavebot ” است. مزیت این ربات، سادگی کار با آن است و فاقد گزینه های اضافی می‌باشد.

و اما مهمترین ویژگی های این ربات:

  • پردازش و دانلود با سرعت بالا؛
  • دانلود مستقیم از اسپاتیفای؛
  • امکان انتخاب فرمت دانلود آهنگ؛

این ربات به آیدی “Spsavebot@” در دسترس است.

امیدواریم این مطلب که درباره بهترین ربات های دانلود از اسپاتیفای بود، بتواند به شما کمک کند. از شما برای همراهی ما در این مقاله، سپاسگزاریم.

نویسنده

admin3

دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *