اخبار

تفاوت ریجن ها در اسپاتیفای چیست؟

اگر شما هم به تاثیر موسیقی در زندگی بهتر خود ایمان دارید، احتمالا باید اپلیکیشن اسپاتیفای را بشناسید. اسپاتیفای یکی از بهترین سرویس های پخش موزیک با امکانات متنوع است که در آن می‌توان به میلیون ها موسیقی گوش داد و آثار هنری هزاران خواننده و آهنگساز را دنبال کرد. برای اینکه از این اپلیکیشن استفاده کنید، باید حساب کاربری ایجاد کنید و در این فرایند، اطلاعات متعددی از شما درخواست می‌شود که یکی از آنها ریجن یا کشور خواهد بود. برخی از افراد، ریجن کشورهایی همچون آمریکا و کشورهای اروپایی را انتخاب می‌کنند، اما تفاوت ریجن ها در اسپاتیفای چیست؟ آیا بین کشورهایی که برای اکانت خود انتخاب می‌کنید، فرقی وجود دارد؟ اگر به دنبال پاسخ این سوال هستید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

برخی از افرادی که دارای اکانت رایگان یا پرمیوم اسپاتیفای هستند و از این برنامه برای شنیدن موسیقی های دلخواه خود لذت می‌برند، عقیده دارند که نوع ریجنی که انتخاب می‌کنید، در نمایش موزیک ها تاثیر دارد. اما آیا اینگونه است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که تا حدود زیادی این مباحث در مورد تفاوت ریجن ها در اسپاتیفای وجود ندارد و ممکن است انتخاب متفاوت ریجن، فقط در برخی مسائل جزئی تفاوت ایجاد کند که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

بررسی تفاوت ریجن ها در اسپاتیفای، بهترین ریجن اسپاتیفای چیست؟

برخی از کاربران با این عقیده که انتخاب ریجنی مثل آمریکا، خدمات پخش موزیک بهتری به آنها ارائه می‌کند، روی انتخاب آن حساس هستند. اسپاتیفای، برخی از خدمات را مطابق کشوری که در اکانت خود تعیین کرده اید به شما ارائه می‌دهد و سعی دارد بر این اساس، نیازهای موزیک شما را در عین دسترسی به تمامی موزیک های جهانی، محلی سازی هم بکند. برای مثال، اگر اکانت شما فرانسه تعیین شود، الگوریتم های اسپاتیفای، سعی می‌کنند که آهنگ های فرانسوی بیشتری به شما پیشنهاد بدهند و به محض انتشار موزیک های معروف فرانسوی، شما را به نحوی مطلع سازند. که این، یک مورد از تفاوت ریجن ها در اسپاتیفای به شمار می‌رود.

همانطور که گفتیم و احتمالا متوجه شدید، در کیفیت ارائه خدمات موزیک به شما هیچ تفاوتی ایجاد نخواهد شد. مثلا اینکه در یک ریجن یک موزیک پیدا شود و در ریجنی دیگر موجود نباشد، این اتفاق در اسپاتیفای، بسیار نادر است.

حالا در ادامه، لیستی از تفاوت انتخاب ریجن در اسپاتیفای برای شما بیان می‌کنیم:

  • انتخاب ریجن متفاوت، واحد پولی برای پرداخت سرویس های پرمیوم را تعیین می‌کند. ( مثلا در آمریکا دلار، در انگلیس پوند)
  • با انتخاب ریجن هر کشور، فقط پادکست های منتشر شده در آن کشور به شما نمایش داده می‌شود.
  • انتخاب ریجن هر کشور، نمایش نتایج از سوی الگوریتم های اسپاتیفای را محلی تر خواهد کرد، علاوه بر اینکه به موزیک های سراسری دسترسی خواهید داشت.

چند نکته در مورد تفاوت ریجن ها در اسپاتیفای که باید بدانید!

نکته اول؛ در صورتیکه ریجن شما با ریجن اینترنت شما متفاوت باشد و از اکانت رایگان اسپاتیفای استفاده کنید، احتمالا بعد از مدتی با ارور 14 روز اسپاتیفای مواجه خواهید شد. این خطا به شما اعلام می‌کند که در زمان مسافرت، فقط تا 14 روز می‌توانید از اسپاتیفای بهره ببرید. اگر از وی پی ان استفاده می‌کنید، حتما این نکته را به یاد داشته باشید.

نکته دوم؛ در اکانت اسپاتیفای پرمیوم، تغییر انتخاب ریجن، هیچ تفاوتی نخواهد داشت.

نکته سوم؛ تغییر ریجن، تفاوتی در نمایش موزیک خواننده های معروف برای شما نخواهد داشت، چون تمامی هنرمندان، همه محصولات خود را به صورت سراسری منتشر می‌کنند. مگر در مورد پادکست ها! شما هر ریجنی را که انتخاب کنید، فقط به پادکست های همان ریجن دسترسی خواهید داشت.

می توانید برای تهیه اکانت وارد خرید اکانت اسپاتیفای را وارد شوید.

نویسنده

admin3

دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *