اخبار

آموزش نحوه ساخت اکانت آرتیست اسپاتیفای

آموزش کامل نحوه ساخت اکانت آرتیست اسپاتیفای

در اپلیکیشن اسپاتیفای که یکی از محبوب ترین برنامه های جستجو و پخش موزیک شناخته می‌شود، فقط میلیون ها نفر به عنوان هنرمند یا به اصطلاح آرتیست حضور دارند و حتی از طریق این برنامه، کسب درآمد می‌کنند. سرویس آرتیست اسپاتیفای، امکاناتی را فراهم می‌کند تا هنرمندان بتوانند به راحتی در این نرم افزار حضور داشته باشند و تولیدات هنری و صوتی خود را برای کاربران عمومی به اشتراک بگذارند. نحوه ساخت اکانت آرتیست اسپاتیفای زیاد سخت نیست و مراحل پیچیده ای ندارد، اما اینکه بتوانید به اسپاتیفای ثابت کنید که یک هنرمند هستید، خودش کار دارد.

برای اکانت آرتیست نیاز است اول پرمیوم اسپاتیفای داشته باشید: خرید اکانت اسپاتیفای

برای ساختن اکانت آرتیست، اسپاتیفای یک اپلیکیشن جداگانه ای تحت همین عنوان یعنی “Spotify Artist” ارائه می‌کند. این برنامه از انواع پلتفرم ها قابل دانلود است و بعد از نصب آن می‌توانید حساب کاربری ایجاد کنید و از امکانات حساب آرتیست اسپاتیفای بهره مند شوید، اما به یک شرط و آن شرط هم این است که واقعا هنرمند باشید و این را به اسپاتیفای ثابت کنید. اکانت آرتیست در اسپاتیفای، امکانات فوق العاده ای در اختیار هنرمندان قرار می‌دهد، از جمله آنالیز داده ها، آنالیز رفتار کاربران، آنالیز بازه سنی مخاطبان موسیقی های شما، سرویس های درآمد زایی و هر چیزی که یک هنرمند برای انتشار بهتر آثار خود در این اپلیکیشن نیاز خواهد داشت.

اگر شما هم یک هنرمند و تولیدکننده آثار صوتی هستید و میخواهید در اکانت آرتیست نام نویسی کنید، ما در این مطلب، آموزش نحوه ساخت اکانت آرتیست اسپاتیفای را برای شما قرار داده ایم و از شما دعوت می‌کنیم که این محتوا را تا انتها مطالعه فرمایید.

اکانت آرتیست اسپاتیفای

نحوه ساخت اکانت آرتیست اسپاتیفای به راحتی آب خوردن!

ما صفر تا صد سخت اکانت آرتیست اسپاتیفای و همچنین نحوه گرفتن تاییدیه از اسپاتیفای را برای شما در این بخش توضیح خواهیم داد. برای ایجاد حساب کاربری آرتیست در اسپاتیفای، مراحل زیر را طی کنید:

مرحله اول؛

در ابتدا باید اپلیکیشن آرتیست اسپاتیفای یعنی “Spotify for artist” را دانلود کنید. برای این کار می‌توانید از طریق گوگل پلی یا اپ استور اقدام نمایید. همچنین به خاطر مشکلاتی که گوگل پلی برای کاربران ایرانی دارد، امکان دانلود این برنامه از طریق بازار هم وجود دارد و فقط کافی است عنوانی که به آن اشاره کردیم را جستجو نمایید.

مرحله دوم؛

پس از دانلود برنامه، اقدامات مربوط به نصب آن را انجام دهید و دسترسی های لازم را برای اجرای بهتر برنامه ایجاد نمایید.

مرحله سوم؛

برای وارد شدن به برنامه، باید نام نویسی انجام دهید. این نام نویسی هیچ ربطی به اکانت معمولی اسپاتیفای نخواهد داشت و باید با وارد کردن اطلاعات خود، یک حساب جدید ایجاد نمایید. اما اگر دارای اکانت معمولی “Listener” هستید، می‌توانید با وارد کردن اطلاعات خود، بدون نیاز به ایجاد حساب کاربری وارد برنامه شوید و یک پروفایل آرتیست برای خود ایجاد نمایید. با توجه به اینکه کاربران ایرانی برای ساخت اکانت در این برنامه با مشکل روبرو هستند، توصیه می‎کنیم که از برنامه “شکن” برای ایجاد حساب کاربری استفاده نمایید. همچنین اگر برای ایجاد اکانت اقدام می‌کنید، توصیه می‌کنیم که از ورود با جیمیل و ورود با فیسبوک برای ساخت حساب جدید استفاده نکنید.

مرحله چهارم؛

پروفایل آرتیست خود را طبق قواعدی که اسپاتیفای تعیین کرده است تکمیل نمایید. نام کاربری، نام هنری، عکس پروفایل بدون واتر مارک و اطلاعات هویتی خود را به درستی بارگذاری نمایید.

مرحله پنجم؛

به یک آرتیست ( که از قبل در اسپاتیفای فعال است) یا توزیع کننده نیاز دارید تا با دعوت از شما یا با ارسال آهنگ شما به اسپاتیفای، صفحه آرتیست شما تایید شود.

توجه داشته باشید که اسپاتیفای، اطلاعات شما را بررسی خواهد کرد و بعد از تایید آنها، اکانت شما فعال خواهد شد و شما می‌توانید اقدام به انتشار آثار خود و درآمدزایی از اسپاتیفای نمایید.

همچنین اگر در این زمینه به راهنمایی و مشاوره بیشتر در جهت تایید صفحه آرتیست خود دارید، می‌توانید با پشتیبانی سایت “خرید اکانت اسپاتیفای” در میان بگذارید.

نویسنده

admin3

دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *