اخبار

روش نصب و کار با اسپاتیفای برای افراد مبتدی

روش نصب و کار با اسپاتیفای برای افراد مبتدی از صفر تا صد

روش نصب و کار با اسپاتیفای: با توسعه استفاده از موبایل در بین عموم مردم، اپلیکیشن های مختلفی هم برای گوشی های موبایل ساخته شدند. با توجه به علاقه مردم به موسیقی، عده زیادی از نرم افزارها به جهت کمک به پخش و یافتن موسیقی روانه بازار شدند که اسپاتیفای یکی از آنها بود. اسپاتیفای یکی از پلتفرم های قدرتمند و بسیار محبوب جستجو و پخش موزیک است که در سراسر جهان بیش از 400 میلیون نفر کاربر فعال دارد.

اخیرا استفاده ایرانی ها نیز از اسپاتیفای افزایش یافته است و این نرم افزار هم اکنون به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای جستجو و پخش موزیک خارجی در ایران شناخته می‌شود. البته به تازگی با گسترش موزیک های ایرانی، این برنامه در حال تبدیل شدن به بهترین نرم افزارها برای جستجو و گوش دادن انواع موسیقی ایرانی و خارجی برای ایرانی ها است، چون مشابه قدرتمند ایرانی برای آن وجود ندارد. با توجه به گسترش استفاده از این اپلیکیشن در گوشی های اندروید و آیفون، تصمیم گرفتیم تا در این مطلب، در مورد روش نصب و کار با اسپاتیفای را برای افراد مبتدی شرح دهیم. پس با ما همراه باشید.

کار با اپلیکیشن اسپاتیفای به خاطر رابط کاربری آسان، بسیار ساده است ولی با این حال برخی ها به خاطر وجود منوهای خارجی و عدم پشتیبانی از زبان فارسی، در استفاده از اسپاتیفای با مشکل مواجه هستند. این مورد لزوم آموزش روش نصب و کار با اسپاتیفای برای افراد مبتدی را نشان می‌دهد و ما با بیان ساده، نکات استفاده از اسپاتیفای برای افراد مبتدی را توضیح خواهیم داد.

روش نصب اسپاتیفای در موبایل برای افراد مبتدی در اندروید و آیفون

از آنجا که نرم افزار اسپاتیفای یک اپلیکیشن محبوب است، پس پیدا کردن بسته نصبی آن زیاد سخت نخواهد بود. برای دانلود اندروید می‌توان از پلتفرم هایی همچون بازار، پلی استور (Play Store) و یا دانلود مستقیم از سایت های دانلود استفاده کرد. برای آیفون هم بهترین و سریعترین روش، استفاده از اپ استور (App Store) است.

  • روش نصب اسپاتیفای از پلی استور؛

پلی استور یکی از پلتفرم های دانلود و آپدیت برنامه های موبایل است که توسط گوگل در گوشی های اندروید از جمله سامسونگ و شیائومی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر به پلی استور دسترسی دارید، این روش خوبی برای نصب آخرین نسخه اسپاتیفای روی گوشی شما خواهد بود.

** پلی استور را باز کنید

** حالا در قسمت سرچ بار “spotify” را جستجو کنید.

** برنامه اسپاتیفای با نام کامل “Spotify music” به عنوان اولین پیشنهاد برای شما خواهد آمد ( لوگوی دایره ای با پس زمینه سبز و سه خط مشکی؛ آن را به یاد داشته باشید)

** دکمه “Install” را بزنید و منتظر دانلود برنامه باشید.

** بعد از زدن دکمه نصب، یک لیستی از دسترسی های لازم برنامه برای شما می‌آید که باید دکمه “Accept” را بزنید.

** برنامه نصب شده است و آماده استفاده است. اکنون با زدن “Open” وارد برنامه خواهید شد. همچنین برنامه اسپاتیفای در لیست برنامه های شما قرار خواهد گرفت.

  • روش نصب اسپاتیفای از بازار؛

به خاطر وجود منوهای فارسی و رابط کاربری آسان، استفاده از برنامه بازار برای نصب اسپاتیفای هم یک روش پیشنهادی خوب است که افراد مبتدی می‌توانند از آن استفاده کنند و به نظر برای استفاده راحت تر است.

** برنامه بازار را باز کنید.

** در قسمت جستجوی بازار، “Spotify”  را به انگلیسی سرچ نمایید. همچنین امکان جستجوی فارسی “اسپاتیفای” هم وجود دارد.

** این برنامه با عنوان “Spotify – اسپاتیفای” در بازار موجود است.

** حالا روی دکمه “نصب” بزنید.

** منتظر باشید تا دانلود کامل شود.

** پس از اتمام دانلود، می‌توانید “اجرا” را بزنید و وارد برنامه شوید. همچنین اسپاتیفای در فهرست برنامه های شما نیز وجود دارد.

  • روش نصب اسپاتیفای از اپ استور برای گوشی های آیفون؛

اگر از گوشی ها و تبلت های ساخت شرکت اپل استفاده می‌کنید، باید از طریق اپ استور اقدام به دانلود و نصب اسپاتیفای نمایید.

** اپ استور را باز کنید.

** در قسمت سرچ بار کلمه “Spotify” را سرچ کنید.

** این برنامه با عنوان ” Spotify music” در اسپاتیفای موجود است. آن را انتخاب نمایید.

** حالا باید دکمه “Install” را بزنید. اپ استور نیاز به احراز هویت شما دارد که با اثر انگشت یا تشخیص چهره این کار انجام خواهد شد و دانلود صورت خواهد گرفت.

** بعد از اتمام دانلود، می‌توانید با زدن گزینه “open” وارد برنامه شوید.

روش کار با اسپاتیفای برای افراد مبتدی

در آموزش روش نصب و کار با اسپاتیفای برای افراد مبتدی، ابتدا در مورد نصب این اپلیکیشن در گوشی های مختلف گفتیم، اما کار با این اپلیکیشن هم نیاز به فراگیری یک سری نکاتی دارد که ما به شما آنها را آموزش خواهیم داد.

  • آموزش یک؛ ساخت اکانت در اسپاتیفای

برای استفاده از اسپاتیفای، نیازمند این هستید که یک حساب کاربری ایجاد نمایید. اتصال به فیسبوک، اتصال به جیمیل و ساخت حساب به صورت مستقل، از روش هایی است که می‌توانید در اسپاتیفای ثبت نام انجام دهید. حتما برای اولین بار که در حال استفاده از اسپاتیفای هستید، فیلترشکن خود را فعال نمایید و سپس اکانت خود را بسازید.

برای خرید میتوانید از این صفحه پرمیوم تهیه کنید و یک اکانت رایگان براتون ساخته میشود: خرید اکانت اسپاتیفای

اگر مایل به استفاده از اشتراک پرمیوم هستید، می‌توانید از سایت خرید اکانت اسپاتیفای به نشانی ” buyspotifyaccount.ir ” استفاده نمایید که به قیمت های ریالی، اکانت های پرمیوم اسپاتیفای را به شما ارائه می‌دهد.

  • آموزش دو؛ پیدا کردن موزیک دلخواه

برای یکی از اصلی ترین کارهای اسپاتیفای یعنی سرچ موزیک، چند روش برای شما وجود دارد، اما ساده ترین راه جستجوی موزیک برای افراد مبتدی در اسپاتیفای، استفاده از سرچ بار خود اسپاتیفای هست. در آنجا نام خواننده، آهنگ یا آلبوم مورد نظر خود را جستجو کنید و تمام!

  • آموزش سه؛ ساختن پلی لیست و افزودن آهنگ به پلی لیست های دلخواه

برای ساخت پلی لیست، ابتدا به قسمت “Your Library” که آیکون آن در منوی پایین برنامه قرار دارد، بروید. در زیر قسمت “Music” روی “Playlist” ضربه بزنید. در بالا گزینه ای به نام “Create Playlist ” وجود دارد، بعد از زدن آن میتوانید با وارد کردن نام دلخواه، پلی لیست مورد علاقه خود را ایجاد نمایید.

برای افزودن آهنگ به پلی لیست دلخواه، آهنگ مورد نظر را پیدا کنید. و گزینه ” ⋮ ” را در سمت راست و کنار نام ترک موزیک بزنید. سپس صفحه ای باز می‌شود و گزینه “Add to Playlist” ظاهر خواهد شد که با زدن آن و انتخاب پلی لیست مورد نظر می‌توانید آهنگ را به پلی لیست در اسپاتیفای اضافه نمایید.

در این محتوا سعی کردیم روش نصب و کار با اسپاتیفای برای افراد مبتدی را به ساده ترین شکل ممکن برای شما بیان کنیم، امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع شود.

نویسنده

admin3

دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *