اخبار

آموزش مشاهده متن آهنگ در اسپاتیفای

مشاهده متن آهنگ در اسپاتیفای

همانطور که می‌دانید، اسپاتیفای یک برنامه کاربردی جهت جستجو و پخش انواع موزیک ایرانی و خارجی است. این برنامه به قدری محبوب شده است که فقط تعداد کاربران فعال پرمیوم آن به بیش از 250 میلیون نفر می‌رسد و روز به روز به کاربران این اپلیکیشن محبوب، افزوده می‌شود. اسپاتیفای برای اینکه تجربه بهتری برای شما به جا بگذارد، روز به روز در حال توسعه برنامه خود است. مثلا یکی از مواردی که اسپاتیفای با توجه به نیاز کاربران به قابلیت های خود افزود، قابلیت مشاهده متن آهنگ بود. اگر تا به حال از این موضوع خبر نداشتید و به دنبال متن آهنگ های پخش شده در اسپاتیفای بودید، هم اکنون با آموزش مشاهده متن آهنگ در اسپاتیفای با شما همراه خواهیم بود. پس با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

برای استفاده از متن آهنگ در اسپاتیفای باید پرمیوم داشته باشید می توانید از این صفحه تهیه کنید: خرید اکانت اسپاتیفای

بسیاری از کاربران ایرانی وقتی آهنگ های مورد علاقه خود را در اسپاتیفای می‌شنوند، به خصوص اگر خارجی باشد، دوست دارند متن آن را هم ببینند تا بتوانند درک بهتری از موسیقی که در حال شنیدن آن هستند داشته باشند. در گذشته این امکان در اسپاتیفای وجود نداشت که شما بتوانید متن آهنگ را نیز مشاهده کنید، اما رفته رفته با توجه به نیاز کاربران، این ویژگی نیز به اسپاتیفای افزوده شد. این قابلیت به شما امکان مشاهده متن آهنگ در اسپاتیفای را برای همه آهنگ ها فراهم می‌کند و می‌توانید به این قابلیت در تلفن همراه، پلی استیشن، تلویزیون و کامپیوترها دسترسی داشته باشید.

قابل توجه شما اینکه این قابلیت هم در اکانت های رایگان و هم در اکانت پرمیوم اسپاتیفای در دسترس است.

روش مشاهده متن آهنگ در اسپاتیفای در آیفون و اندروید

در این قسمت برای شما نحوه پیداکردن متن آهنگ های اسپاتیفای را در انواع دستگاه های اندروید و ios توضیح خواهیم داد. ویژگی اسپاتیفای که جهت بهبود تجربه کاربران برای مشاهده متن آهنگ ها، ارائه شد، با عنوان ” Lyrics ” در دسترس است. با این ویژگی، شما در هر زمان که بخواهید، متن آهنگ در دسترستان خواهد بود. همچنین این قابلیت برای افرادی که نمی‌دانند خواننده چه می‌خواند، بسیار مفید است. همچنین اگر قصد دارید که با خواندن متن موزیک های خارجی، زبان انگلیسی خود را تقویت کنید، می‌توانید روی ” Lyrics ” در اسپاتیفای حساب باز کنید.

اگر چه فرایند مشاهده متن آهنگ های اسپاتیفای در اندروید و آیفون مشابه است، اما برای ساده کردن این موضوع، مراحل را به تفکیک هر نوع گوشی بیان کردیم:

مشاهده متن آهنگ های اسپاتیفای در آیفون؛

اگر از گوشی و تبلت های با سیستم عامل ios استفاده می‌کنید، برای مشاهده متن آهنگ در برنامه اسپاتیفای، باید مراحل زیر را طی کنید.

  • برنامه اسپاتیفای را در آیفون اجرا کنید.
  • آهنگی که میخواهید متن آن را بشنوید، جستجو کنید و یا در بخش “Your Library” آن را انتخاب نمایید.

  • با زدن دکمه پلی، اجازه دهید که موسیقی پخش شود.
  • روی نوار پیش نمایش آهنگ که در پایین صفحه قرار دارد، ضربه بزنید.
  • در صفحه باز شده و در انتها، گزینه ای تحت عنوان “Lyrics” وجود دارد که با لمس کردن آن به شعر یا متن آهنگ مورد نظر خود دسترسی خواهید داشت.

  • اگر این گزینه وجود نداشت، یعنی شعر آهنگ مورد نظر در دسترس نیست و یا به هر دلیلی هنوز بارگذاری نشده است.

به همین راحتی متن آهنگ های اسپاتیفای در آیفون را مشاهده خواهید کرد.

مشاهده متن آهنگ های اسپاتیفای در اندروید؛

اگر از گوشی ها و تبلت هایی نظیر سامسونگ، شیائومی، هوآوی و غیره استفاده می‌کنید که دارای سیستم عامل اندروید هستند، برای مشاهده متن آهنگ در اسپاتیفای، مراحل زیر را دنبال نمایید.

  • آهنگ مورد نظر خود را انتخاب و پخش نمایید.
  • روی نوار پیش نمایش موزیک ضربه بزنید تا صفحه موزیک باز شود.
  • حالا گزینه ای تحت عنوان “Lyrics” در انتهای صفحه قابل مشاهده است.
  • با کلیک کردن بر روی آن، به متن آهنگ دسترسی خواهید داشت.

نکته قابل توجه اینکه هم در آیفون و هم در اندروید، تا زمانیکه شما آهنگ را پخش نکنید، نمی‌توانید متن آن را مشاهده نمایید. همچنین در نسخه رایگان، باید برای مشاهده متن آهنگ در اسپاتیفای آنلاین باشید. امکان مشاهده آفلاین متن آهنگ در نسخه پرمیوم و با دانلود آهنگ امکانپذیر خواهد بود.

امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید.

نگارش شده با عشق❤

نویسنده

admin3

دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *