اخبار

آموزش حذف و دیلیت اکانت اسپاتیفای برای همیشه

آموزش حذف و دیلیت اکانت اسپاتیفای برای همیشه

اسپاتیفای را می‌توان به عنوان یکی از شناخته شده ترین و محبوب ترین نرم افزارهای استریم موزیک در جهان دانست که امکان دسترسی به میلیون ها آهنگ و هزاران خواننده و آهنگساز را فراهم می‌کند. با این وجود، برخی از افراد هستند که به هر دلیلی میخواهند اقدام به حذف و دیلیت اکانت اسپاتیفای کنند. این کار می‌تواند ناشی از دلایل گوناگونی باشد، مثلا از مصرف اینترنت آن خسته شده اید، نگران حریم خصوصی خود هستید، یا می‌خواهید گوشی خود را بفروشید و نگران انتقال اطلاعات از طریق اکانتتان هستید و مسائل دیگری که شما را مجاب به حذف اکانت اسپاتیفای کرده اند. حذف کردن اکانت در هر شبکه اجتماعی یا اپلیکیشنی، قلق های خاص خودش را دارد، در اسپاتیفای هم همینگونه است، پس اگر تصمیم خود را برای حذف اکانت خود گرفته اید، ما در این مقاله به آموزش حذف و دیلیت اکانت اسپاتیفای خواهیم پرداخت.

اگر اکانت ندارید می توانید از صفحه خرید اکانت اسپاتیفای تهیه نمایید.

اما قبل از هر چیزی، باید بدانید که بعد از حذف اکانت اسپاتیفای چه اتفاقی می‌افتد؟

  • بعد از دیلیت اکانت اسپاتیفای، دیگر امکان دسترسی به نام کاربری قبلی خود را نخواهید داشت.
  • تمامی علاقمندی های شما در اسپاتیفای اعم از پلی لیست ها، آهنگ ها، آلبوم ها و غیره از دسترس خارج خواهد شد.
  • حساب شما دیگر برای دیگر کاربران قابل جستجو و قابل مشاهده نخواهد بود.
  • دیگر هیچ ایمیلی بابت حساب کاربری حذف شده از سوی اسپاتیفای دریافت نخواهید کرد.

توجه داشته باشید با اینکه شما اقدام به حذف حساب کاربری خود می‌کنید، اسپاتیفای اطلاعات اکانت شما را در دیتابیس خود نگه داری خواهد کرد و دلیل اینکار را برای مسائل مالیاتی و حسابداری خود عنوان می‌کند. با توجه به مسائل فوق اگر همچنان مصمم به حذف و دیلیت اکانت اسپاتیفای خود هستید، در ادامه قدم به قدم آن را برای شما آموزش داده ایم.

حذف و دیلیت اکانت اسپاتیفای به صورت قدم به قدم در گوشی

به جهت اینکه اکانت اسپاتیفای خود را برای همیشه حذف کنید، کار چندان سختی در پیش ندارید، فقط باید بدانید که این کار به صورت مستقیم از درون اپلیکیشن امکانپذیر نیست و باید از طریق سایت “Spotify” اقدام نمایید.

اگر تصمیم خود را برای حذف همیشگی اکانت اسپاتیفای گرفته اید، مراحل زیر را دنبال کنید:

مرحله اول؛

ابتدا وارد سایت اسپاتیفای شوید و با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور، وارد حساب کاربری خود شوید. برای اینکار، وارد منو سایت شوید، از بخش اکانت “Account” گزینه “Login” را بزنید و در آنجا باید رمز و نام کاربری را وارد کنید.

مرحله دوم؛

به صفحه تماس با پشتیبانی بروید. برای دسترسی به این صفحه می‌توانید از این لینک استفاده نمایید.

مرحله سوم؛

روی گزینه ی “Account” ضربه بزنید.

مرحله چهارم؛

هم اکنون باید روی گزینه ” I want to close my account” ضربه بزنید. این جمله به این معنی است که من می‌خواهم حساب کاربری خود را ببندم.

مرحله پنجم؛

دو جعبه متن برای شما نمایان می‌شود، که یکی از آنها به شما پیشنهاد می‌دهد که با اکانت رایگان ادامه دهید و دیگری ادامه مسیر شما برای حذف اکانت اسپاتیفای خواهد بود. در انتهای یکی گزینه “Keep Free Account” به معنی باقی ماندن با اکانت رایگان و در انتهای دیگری گزینه “Close Account” به معنی بستن حساب کاربری وجود دارد. شما باید گزینه ” Close Account ” را انتخاب نمایید.

مرحله ششم؛

در این مرحله، اسپاتیفای اکانت شما را نشان می‌دهد و از شما میخواهد بررسی کنید آیا این حساب کاربری متعلق به شما است؟ با تایید صحت حساب کاربری نمایش داده شده، فرآیند ادامه پیدا خواهد کرد. برای این کار، گزینه “Continue” را لمس کنید.

مرحله هفتم؛

یک ایمیل حاوی پیام تایید جهت حذف اکانت اسپاتیفای برای شما ارسال خواهد شد. با تایید آن، عملیات حذف و دیلیت اکانت اسپاتیفای، تکمیل خواهد شد. برای اینکار در ایمیل وارد شده گزینه ” CLOSE MY ACCOUNT ” را بزنید.

مرحله هشتم؛

عملیات حذف اکانت اسپاتیفای با موفقیت انجام شد و صفحه ای با پیام “All done!” به شما نمایش داده می‌شود.

امیدواریم این آموزش توانسته باشد به شما کمک کند. نگارش شده با عشق❤

نویسنده

admin3

دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *