اخبار

آموزش رفع خطای پروکسی (proxy) اسپاتیفای

آموزش رفع خطای پروکسی (proxy)  اسپاتیفای

اسپاتیفای نیز مانند بسیاری دیگر از رقبای خود داری قوانین سخت گیرانه‌ای است تا از بروز مشکلات در این پلتفرم جلوگیری به عمل آورید؛ بدون تردید همین کنترل و مدیریت صحیح است که تا کنون توانسته اسپاتیفای را در رده بهترین‌های دنیا نگه دارد. یکی از ارورهایی که کاربران ممکن است با آن مواجه شوند مربوط به پروکسی بوده و این تجربه ناخوشایند برای مشترکین ایجاد گردد. در صورتی که قصد دارید به آموزش کاملی در خصوص رفع خطای پروکسی اسپاتیفای دست پیدا کنید در ادامه ما را همراهی نمایید.

اگر ارور 14 روز دارید با خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای اورجینال مشکل برطرف می شود.

اسپاتیفای؛ مرواریدی سبز در جهان موسیقی

اگر از علاقه مندان به حوزه موسیقی باشید بدون تردید نام پلتفرم اسپاتیفای به گوشتان خورده است؛ قابلیت‌های منحصر به فرد این برنامه سبب شده که بتواند خود را در میان لیست بهترین سرویس‌های پخش موزیک در دنیا قرار دهد. این پلتفرم در سال 2008 توسط کمپانی اسپاتیفای در سوئد راه اندازی شد و در طی 14 سال سابقه خود توانسته تعداد 80 میلیون قطعه آهنگ از خوانندگان سراسر دنیا را در لیست کتابخوانه‌ای خود به کاربران عرضه کند. در حال حاضر تعداد مشترکین فعال در اسپاتیفای چیزی بالغ بر 145 میلیون نفر می‌باشند که همه روزه از گوش دادن به آهنگ‌های مورد علاقه خود در این پلتفرم جذاب نهایت لذت را می‌برند.

ساخت اکانت در اسپاتیفای

اسپاتیفای به کاربران خود اجازه می‌دهد که در دو حالت رایگان و پرمیوم از امکانات آن استفاده نمایند؛ به علاوه این برنامه به صورت رایگان بر روی دستگاه‌های مختلفی مانند رایانه، گوشی، تبلت، ساعت هوشمند، تلویزیون هوشمند قابل اجرا بوده و می‌تواند سیستم‌ عامل‌های ویندوز، مک، اندروید و iOS را به خوبی پشتیبانی کند.

در نسخه رایگان اسپاتیفای کاربران تنها با در اختیار داشتن یک ایمیل فعال و معتبر می‌توانند یک اکانت در این برنامه داشته باشند؛ اما اسپاتیفای برای نسخه رایگان خود محدودیت‌هایی در نظر گرفته است که یکی از مهمترین آن‌ها وجود تبلیغات فراوان در میان پخش موزیک می‌باشد. اما در نسخه پرمیوم افراد با خرید اشتراک می‌توانند تمام این محدودیت‌ها را کنار زده و از دنیای آهنگ‌های مورد علاقه خود نهایت لذت را ببرند. اما در هر دو صورت برای دسترسی به امکانات اسپاتیفای در قدم اول لازم است از طریق وب سایت رسمی این برنامه و یا فروشگاه‌های معتبر نسبت به دانلود و نصب آن اقدام کرده و سپس بر اساس حساب فیسبوک و یا نشانی ایمیل شروع به ساخت اکانت نمایید.

اسپاتیفای و محدودیت کاربران ایرانی

اسپاتیفای در حال حاضر در بیش از 185 کشور در سراسر دنیا فعالیت رسمی دارد و قابل استفاده می‌باشد اما به دلیل تحریم‌های صورت گرفته در کشورمان این برنامه در ایران فیلتر بوده و برای دسترسی به اکانت و شروع برنامه لازم است کاربران آی پی خود را به کمک نرم افزارهای مختلف تغییر دهند تا اسپاتیفای ایرانی بودن آن‌ها را تشخیص ندهد. این مسأله برای کاربرانی که قصد پرمیوم کردن حساب خود را دارند نیز تأثیر گذار است و به صورت مستقیم امکان خرید اشتراک برای افراد ساکن در ایران وجود ندارد و برای انجام دادن این کار باید به سایت‌های معتبری که در این زمینه فعالیت دارند مراجعه نمایند.

ارور پروکسی در اسپاتیفای چیست

ارور پروکسی چیست؟

اسپاتیفای برای هنرمندانی که آثار خود را در این پلتفرم به ثبت می‌رسانند مطابق با تعداد استریم‌های صورت گرفته برای موزیک‌های آن‌ها به نسبت کل آهنگ‌های پخش شده یک حق امتیاز در نظر گرفته و مطابق با توافقات صورت گرفته درصدی از درآمد خود را با توجه به این مسأله به هنرمندان اختصاص می‌دهد. برخی از هنرمندان با ارائه استریم‌های فیک سعی در افزایش درآمد خود در اسپاتیفای دارند. به علاوه برنامه‌ نویسانی وجود دارند که با کمک ربات‌ها و برنامه‌هایی که نوشته‌اند آهنگ‌های موجود در اسپاتیفای را به صورت غیر قانونی دانلود می‌کنند به همین دلیل اسپاتیفای جهت حداقل کردن این نوع سوء استفاده‌ها قوانین و محدودیت‌های خود را برای دسترسی و ساخت اکانت بیشتر از قبل کرده است و یکی از ارورهایی که خصوصاً کاربران ایرانی ممکن است حین ساخت اکانت اسپایتفای با آن مواجه شوند ارور پروکسی بوده و مشترکین به دنبال روش هایی برای رفع خطای پروکسی اسپاتیفای هستند که در ادامه ما به این موضوع به صورت اختصاصی پرداخته‌ایم.

ارور پروکسی چه زمانی رخ می‌دهد؟

ارور پروکسی در واقع یکی از خطاهای رایج اسپاتیفای است که در هنگام ساخت اکانت ممکن است به وجود آید؛ علت رخ دادن چنین خطایی می‌تواند این مسأله باشد که آدرس آی پی اینترنتی صاحب اکانت اختصاصی و منحصر به فرد نباشد و تعداد افراد زیادی از آن آی پی در حال استفاده کردن باشد. به عبارت ساده‌تر نرم افزار تغییر آی پی در این حالت رایگان بوده و کاربر سرور‌های ضعیفی دارد. البته ارور پروکسی در مواقعی که یک آی پی توسط شرکت اسپایتفای تحریم شده باشد نیز امکان نمایش داده شدن را دارد و در این صورت فرد قادر به ایجاد اکانت در اسپایتفای نخواهد بود.

اسپایتفای با اجرا کردن این محدودیت امکان ساخت اکانت از آی پی‌های مختلفی را گرفته است و کاربران در هنگام ساخت اکانت در صورت متصل بودن به VPN امکان دارد با خطای زیر مواجه شوند:

A firewall may be blocking Spotify. Please update your firewall to allow Spotify. Additionally, you could try changing the currently used proxy setting. Error code: 30

نحوه رفع خطای پروکسی اسپاتیفای

مطابق با مطالب بالا متوجه شدید که برخی کاربران ممکن است در هنگام ساخت اکانت با ارور پروکسی مواجه شوند و نتوانند به اسپایتفای دسترسی پیدا کنند. این مشکل در سال‌های اخیر برای بسیاری از کاربران دردسر ساز شده و مانع از ایجاد حساب کاربری توسط آی پی آن‌ها خواهد شد. نکات مطرح شده در ادامه به راحتی منجر به رفع خطای پروکسی اسپاتیفای و دسترسی به اکانت خواهد شد.

روش حل ارور پروکسی در اسپاتیفای

استفاده از نرم افزار Windscribe برای رفع خطای پروکسی اسپاتیفای

جهت رفع خطای پروکسی اسپاتیفای در گام اول یک نرم افزار مناسب را برای تغییر آی پی خود پیدا کنید تا به کمک آن بتوانید وارد سایت https://windscribe.com/download شوید. پس از وارد شدن به این سایت نرم افزار Windscribe را برای مرورگر خود دانلود نمایید.

حال از قسمت بالای مرورگر خود و در بخش Extensions بر روی نرم افزار دانلود شده کلیک نمایید.

جهت تغییر آی پی خود از قسمت Location Menu گزینه US Central را انتخاب کنید و سپس بر روی Atlanta Mountain کلیک نمایید.

پس از اینکه به نرم افزار Windscribe اتصال شما برقرار شد، حال می‌توانید وارد سایت اسپایتفای شوید و نسبت به مراحل ایجاد حساب کاربری اقدام نمایید. با انجام دادن این کارها متوجه خواهید شد که حساب کاربری شما بدون هیچ گونه مشکلی ایجاد خواهد شد و رفع خطای پروکسی اسپاتیفای به درستی صورت گرفته است.

حل خطای پروکسی در اسپاتیفای

استفاده از فیلترشکن معتبر

یکی دیگر از روش‌های رفع خطای پروکسی اسپاتیفای استفاده از فیلترشکن‌های معتبر خریداری شده‌ای می‌باشد که در هنگام ثبت نام در اسپایتفای آی پی اینترنتی اختصاصی را به شما ارائه دهد تا با خطای پروکسی در هنگام اتصال مواجه نشوید.

رفع کش و دیتا

در صورتی که پس از طی کردن مراحل بالا باز هم رفع خطای پروکسی اسپاتیفای به درستی انجام نشد می‌توانید حافظه کش و دیتای مرورگر خود را که با استفاده از آن وارد سایت اسپایتفای شده‌اید پاک نمایید؛ به علاوه این کار را برای برنامه اسپایتفای خود نیز انجام دهید. برای این کار لازم است که انگشت خود را بر روی آیکن اسپایتفای قرار دهید و سپس از میان منوی ظاهر شده گزینه App info را انتخاب کنید. حال در صفحه جدید باز شده روی گزینه Storage کلیک کنید و سپس Clear Cache و Clear Data انتخاب نمایید.

ارتقای امانت اسپاتیفای برای رفع ارور

رفع خطای پروکسی اسپاتیفای با ارتقای اکانت به نسخه پرمیوم

اما بهترین و مطمئن‌ترین راه‌ها برای جلوگیری از ایجاد هر گونه ارور در اسپایتفای به خصوص رفع خطای پروکسی اسپاتیفای خرید اشتراک و ارتقای اکانت به حالت پرمیوم می‌باشد؛ در این حالت کاربر می‌تواند بدون هیچ گونه محدودیتی از تمام امکانات ارائه شده توسط این پلتفرم نهایت استفاده را ببرد. تهیه کردن اشتراک‌های پرمیوم و پرداخت هزینه به صورت مستقیم برای کاربران ایرانی فراهم نبوده و برای انجام دادن این کار لازم است به سایت‌ها و مجموعه‌های معتبری که در این زمینه فعالیت دارند، مراجعه نمایند و صاحب اکانت‌های پرمیوم قانونی و معتبر اسپاتیفای شوند و از گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود نهایت لذت را ببرید.

نکات مهم درباره ارور پروکسی در اسپاتیفای

اسپایتفای جهت جلوگیری از انواع سوء استفاده‌های غیر قانونی از این پلتفرم در سال‌های اخیر محدودیت‌های سخت گیرانه‌ای جهت ایجاد حساب برای مشترکین اعمال کرده است.

اسپاتیفای امکان دانلود آهنگ را تنها برای حساب‌های پرمیومی که اشتراک خریداری کرده‌اند فراهم کرده و ممکن است افرادی با روش‌های غیر قانونی با ایجاد حساب رایگان اقدام به دانلود آهنگ کنند.

بخشی از درآمد به دست آمده در اسپایتفای به هنرمندانی که آثار خود را در این پلتفرم منتشر می‌کنند اختصاص پیدا می‌کند که بر اساس میزان استریم آهنگ توسط شنونده‌ها این درآمد مشخص می‌شود؛ خوانندگان ممکن است با ساخت استریم‌های جعلی میزان درآمد خود را افزایش دهند.

ارور پروکسی در زمانی رخ می‌دهد که قصد ساخت اکانت با آی پی اینترنتی مربوطه یکتا نباشد و چند نفر از آن استفاده کرده باشند.

در صورتی که از قبل حساب اسپایتفای دارید با ارور پروکسی مواجه نخواهید شد و این خطا مختص افرادی است که قصد ایجاد حساب جدید در اسپایتفای را دارند.

برای جلوگیری از ایجاد ارورهای مختلف باید آی پی اینترنتی شما و ریجنی که انتخاب می‌کنید یکسان باشند.

نویسنده

admin3

دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *