اخبار

چگونه پلی لیست اسپاتیفای خود را در یک بطری باز کنید

حالا فرا رسیده است تا کپسول‌های زمانی اسپاتیفای که در سال 2023 ساخته شده‌اند را باز کنید و یک “لیست پخش در بطری” جدید بسازید تا در سال آینده به افتتاح برسد. در اینجا توضیحاتی در خصوص چگونگی بهره‌گیری موثر از این ویژگی زمانی محدود آورده شده است. اگر شما یکی از میلیون‌ها کاربر Spotify هستید که لیست پخش در یک بطری را ایجاد کرده‌اید – ویژگی کپسول زمانی این پلتفرم استریمینگ برای نشان دادن تحول سلیقه شنیداری شما در یک سال گذشته – اکنون در انتظار لذت باز کردن کپسول خود هستید، که تا پایان ژانویه قابل دسترسی است.

شما می توانید خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای بزنید تا یک اکانت پرمیوم و کامل اسپاتیفای را استفاده نمایید.

اکنون می‌توانید کپسول زمانی 2023 خود را باز کنید و درخواست لیست پخش خود را دهید تا ببینید کدام آهنگ‌ها در سال گذشته در این کپسول زمانی ثبت شده‌اند. تمام کاربران Spotify همچنین می‌توانند کپسول‌های زمانی خود را برای باز کردن در سال 2025 ایجاد کنند، به‌اختیار از سال 2024 یا حتی سال‌های قبل.

برای باز کردن قفل لیست پخش Spotify در یک کپسول زمانی بطری از سال گذشته، کافی است از پیوند مربوطه در دستگاه تلفن همراه یا روی دسکتاپ دیدن نمایید و کد QR را با تلفن خود اسکن کنید. سپس لیست پخش خود را ادعا کرده و آهنگ‌ها را گوش دهید. مهم است که به‌یاد داشته باشید تا 31 ژانویه زمان دارید تا لیست پخش 2023 خود را درخواست کنید.

اگر قبلاً یک لیست پخش ایجاد کرده‌اید یا نه، اکنون می‌توانید یک لیست پخش جدید در بطری بسازید تا در سال 2025 باز شود. Spotify این‌بار مجموعه‌ای از سوالات جدید برای کمک به تنظیم لیست پخش معرفی کرده است، از جمله: “چه آهنگی احساس تغییر من را بروز می‌دهد؟” این‌بار، می‌توانید از میان مجموعه‌ای از “اشیاء” به عنوان کپسول زمانی استفاده کنید و حتی یک یادداشت برای آینده خود بنویسید.

برای ایجاد لیست پخش جدید Spotify در یک بطری برای سال 2024، کافی است از پیوند مربوطه در دستگاه تلفن همراه یا روی دسکتاپ دیدن کنید و کد QR را با تلفن خود اسکن کنید. سپس مکان مورد نظر برای ذخیره لیست پخش خود را انتخاب کرده و دستورات مربوطه را تکمیل کنید. سپس یک یادداشت برای آینده بگذارید و کپسول زمان خود را “مهر” کنید. حاصل ایجاد کرده را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. شما تا پایان ژانویه زمان دارید کپسول زمانی خود را بسازید، مهر و موم کنید و همچنین در صورت وجود کپسول زمانی قبلی، آن را باز کنید.

ویژگی Spotify Playlist in a Bottle در مناطق مختلف جهان، از جمله عربستان سعودی و امارات متحده عربی، و به زبان‌های مختلف از جمله پرتغالی، فرانسوی، هلندی، آلمانی، لهستانی،

نویسنده

modir

دیدگاه بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *